کد خبر : 199834
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
-

گوگل در هند و فیلیپین شغل ایجاد کرد

گوگل در هند و فیلیپین شغل ایجاد کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آسین ایج، قرار است به منظور ارائه خدمات پشتیبانی از مشتریان در آمریکا، هند و فیلیپین ۳۸۰۰ نفر توسط گوگل به کار گرفته شوند. این افراد پاسخگوی مشتریانی از سراسر جهان و نه فقط کشورهای خود خواهند بود. تا پیش از این گوگل برای ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آسین ایج، قرار است به منظور ارائه خدمات پشتیبانی از مشتریان در آمریکا، هند و فیلیپین ۳۸۰۰ نفر توسط گوگل به کار گرفته شوند. این افراد پاسخگوی مشتریانی از سراسر جهان و نه فقط کشورهای خود خواهند بود.

تا پیش از این گوگل برای ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی از مشتریان، عیب‌یابی محصولات و خدمات و راه اندازی پیکارهای تبلیغاتی آنلاین از شرکت‌های ثالث استفاده می‌کرد، اما حالا قصد دارد خود این اقدامات را به طور مستقیم انجام داده و مدیریت کند.

گوگل اولین بار در سال ۲۰۱۸ از اجرای برنامه‌ای به صورت آزمایشی به منظور توانمندسازی مشتریان و پشتیبانی مستقیم از آنها خبر داد که قرار بود در قالب آن فرصت‌های شغلی جدیدی ایجاد شود. حالا بر اساس بازخوردهای دریافتی از مشتریان قرار است تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ برنامه مذکور عملیاتی شود و ۳۸۰۰ نفر در مراکز عملیاتی تماس گوگل مشغول به کار شوند.

شاغلان در این مراکز از سه هفته مرخصی سالانه همراه با حقوق و بیمه درمانی کامل برخوردار خواهند بود. همچنین به آنها در محل کار وعده‌های غذایی رایگان داده می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + چهارده =