کد خبر : 199947
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
-

سهم ۶۰ درصدی منابع متحرک در تولید ذرات معلق

سهم ۶۰ درصدی منابع متحرک در تولید ذرات معلق

به گزارش قائم آنلاین، غلامحسین محمدی در واکنش به انتشار آمارهای متعدد در مورد سهم آلایندگی دستگاه‌ها و منابع متحرک در حساب توییتری خود با انتشار لیست سهم‌بندی منابع آلاینده شهر تهران (سیاهه انتشار سال ۹۶) نوشت: براساس آخرین سیاهه انتشار سال ۹۶ سهم کلیه منابع آلاینده و منابع متحرک مشخص شده است و سایر

به گزارش قائم آنلاین، غلامحسین محمدی در واکنش به انتشار آمارهای متعدد در مورد سهم آلایندگی دستگاه‌ها و منابع متحرک در حساب توییتری خود با انتشار لیست سهم‌بندی منابع آلاینده شهر تهران (سیاهه انتشار سال ۹۶) نوشت: براساس آخرین سیاهه انتشار سال ۹۶ سهم کلیه منابع آلاینده و منابع متحرک مشخص شده است و سایر اطلاعاتی که در فضای مجازی منتشر شده مورد تایید نیست و مبنای تصمیمات ما در شهرداری گزارش رسمی سیاهه انتشار است.

در لیستی که محمدی منتشر کرده، سهم منابع متحرک در تولید آلاینده‌های گازی ۸۲.۹ درصد و در تولید ذرات معلق ۶۰.۸ درصد بوده است. بر این اساسا سهم خودروهای سواری در تولید آلاینده‌های گازی ۳۷.۸ درصد و در تولید ذرات معلق ۱۳.۹ درصد ذکر شده است. همچنین نقش موتورسیکلت‌ها در تولید آلاینده‌های گازی ۲۱.۳ درصد و در تولید ذرات معلق ۱۰.۱ درصد بوده است. نقش اتوبوس‌های شرکت واحد نیز در تولید آلاینده‌های گازی نیم درصد و در تولید ذرات معلق ۵.۷ درصد تخمین زده شده است. کامیون‌ها در تولید آلاینده‌های گازی ۳.۱ درصد و در تولید ذرات معلق ۱۵.۷ درصد نقش داشتند.

در این گزارش آمده است که صنایع نقش ۱.۹ درصدی در تولید آلاینده‌های گازی و نقش ۱۷.۸ درصدی در تولید ذرات معلق دارند. نیروگاه‌ها نیز در تولید آلاینده‌های گازی ۵.۳ درصد و در تولید ذرات معلق ۱۲.۱ درصد نقش داشته‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =