کد خبر : 199879
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
-

جیمی‌جامپ‌های دوست داشتنی!

جیمی‌جامپ‌های دوست داشتنی!

به گزارش قائم آنلاین، در ورزشگاه‌های فوتبال اگر قرار باشد از روی سکوها چیزی به درون زمین پرتاب شود، معمولا برای اعتراض به بازیکن، داور یا هر چیز دیگری است، گاهی هم یک فرد غیرمسئول در قامت “جیمی‌جامپ” به زمین مسابقه می‌پرد و مسابقه را مختل می‌کند اما ورزشگاه بنیتو دیامارین، از پارسال و در

به گزارش قائم آنلاین، در ورزشگاه‌های فوتبال اگر قرار باشد از روی سکوها چیزی به درون زمین پرتاب شود، معمولا برای اعتراض به بازیکن، داور یا هر چیز دیگری است، گاهی هم یک فرد غیرمسئول در قامت “جیمی‌جامپ” به زمین مسابقه می‌پرد و مسابقه را مختل می‌کند اما ورزشگاه بنیتو دیامارین، از پارسال و در روزهای پایانی سال میلادی از این قاعده جدا می‌شود.

هواداران رئال بتیس به درخواست باشگاه در آخرین مسابقه این تیم قبل از تعطیلات کریسمس با عروسک به ورزشگاه می‌روند تا بین دو نیمه آن‌ها را به درون زمین پرتاب کنند ولی نه برای اعتراض. عروسک سگی که آرام روی زمین دراز کشیده یا رفیقش که با خوشحالی به سمت زمین پرواز می‌کند به همراه دیگر پنبه‌تنان از طریق خیریه‌ها به دست کودکان می‌رسند.

فصل قبل و در آخرین بازی رئال بتیس قبل از کریسمس، حدود ۱۶ هزار عروسک برای خیریه‌ها جمع‌آوری شد. به نظر می‌رسد تعداد عروسک‌ها در این فصل بیشتر شده باشد. این عکس را getty image منتشر کرده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 6 =