کد خبر : 199848
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
-

تغذیه شیر دانش‌آموزان خراسان رضوی در سربالایی کمبود منابع ناکام ماند

تغذیه شیر دانش‌آموزان خراسان رضوی در سربالایی کمبود منابع ناکام ماند

به گزارش قائم آنلاین، در حالی که سه ماه از آغاز سال تحصیلی جدید می‌گذرد اما متأسفانه امسال نیز همچون چند سال گذشته دانش‌آموزان خراسان رضوی از سهمیه شیر بی‌نصیب ماندند. پیگیری علت معطل ماندن این موضوع با توجه به جمعیت بالای دانش‌آموزان محروم در خراسان رضوی و نقش تغذیه مفید و سالم در رشد

به گزارش قائم آنلاین، در حالی که سه ماه از آغاز سال تحصیلی جدید می‌گذرد اما متأسفانه امسال نیز همچون چند سال گذشته دانش‌آموزان خراسان رضوی از سهمیه شیر بی‌نصیب ماندند.

پیگیری علت معطل ماندن این موضوع با توجه به جمعیت بالای دانش‌آموزان محروم در خراسان رضوی و نقش تغذیه مفید و سالم در رشد آن‌ها دلیل خوبی بود که خبرنگار ما از وزیر در این خصوص طرح سؤال کند.

محسن حاجی میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این رابطه گفت: منابعی که به ما تخصیص داده‌اند محدود است ما اولویت را به هشت استان محروم دادیم به محض اینکه منابع جدید را دریافت کنیم سایر استان‌ها هم مشمول می‌شوند.

اجرای ابلاغ طرح رتبه‌بندی فرهنگیان ظرف چند روز آینده به تمامی استان‌ها

همچنین معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش در خصوص زمان صدور احکام جدید فرهنگیان براساس ابلاغ طرح رتبه‌بندی جدید گفت: طرح رتبه‌بندی از ۱۷ آذر ماه به وزارت آموزش‌و‌پرورش ابلاغ شد ما این طرح را برای اجرا ظرف یکی تا دو روز آینده به استان‌ها ابلاغ می‌کنیم.

علی الهیار ترکمن با بیان اینکه بر مبنای سامانه ltms بحث‌های تایید صلاحیت و شایستگی‌ها را برای احراز هر کدام از رتبه‌ها شروع می‌کنیم، اظهار کرد: تا پایان دی ماه احکام فرهنگیان را اصلاح می‌کنیم و بعد از آن همه فرهنگیان بر مبنای احکام جدید از مهرماه، معوقات را کامل دریافت می‌کنند.

وی با تاکید بر صدور احکام جدید تا دی‌ماه در خصوص تاخیر چندین ماهه در پرداخت حقوق فرهنگیان بازنشسته تصریح کرد: این موضوع در حیطه سازمان بازنشستگی کشوری است، زیرا وقتی ابلاغ بازنشستگی‌ فردی صادر می‌شود به سازمان بازنشستگی معرفی می‌شود و آن سازمان باید برقراری حقوق ، پرداخت‌ها و بیمه تکمیلی همکاران را انجام دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + هفت =