کد خبر : 199675
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
-

کسب‌وکار خود را آنلاین کنید

کسب‌وکار خود را آنلاین کنید

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام آذرآنلاین، مدیرعامل‌های شرکت‌های صنعتی تولیدی، خدماتی، صاحبان فروشگاه‌ها و مغازه‌های کوچک و بزرگ، مدیرعاملان و هیئت‌رئیسه کارخانه‌ها و بسیاری مشاغل دیگر که نحوه بازاریابی و فروش محصولات و خدماتشان به‌صورت حضوری و در واقع آفلاین است. با توجه به پیشرفت روزافزون کاربران اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، این افراد تمایل

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام آذرآنلاین، مدیرعامل‌های شرکت‌های صنعتی تولیدی، خدماتی، صاحبان فروشگاه‌ها و مغازه‌های کوچک و بزرگ، مدیرعاملان و هیئت‌رئیسه کارخانه‌ها و بسیاری مشاغل دیگر که نحوه بازاریابی و فروش محصولات و خدماتشان به‌صورت حضوری و در واقع آفلاین است.

با توجه به پیشرفت روزافزون کاربران اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، این افراد تمایل پیدا کرده‌اند که کسب‌وکار خود را بر بستر اینترنت قرار دهند و نحوه بازاریابی و فروش خود را تغییر داده و در واقع به‌روزرسانی کنند. البته که این تصمیم، در صورتی ‌به‌جا و صحیح است که مشتری آن‌ها در بستر اینترنت فعالیت داشته باشد و کسب‌وکارشان در فضای مجازی مخاطب داشته باشد.. در این صورت برای آن‌ها به‌صرفه است که  برای این منظور سرمایه‌گذاری کرده و کسب‌وکار خود را آنلاین کنند.

اگر شرایطی که در بالا گفته شد را دارید، مخاطب این مطلب شمایید و می‌توانید همین امروز برای به‌روزرسانی کسب‌وکار خود اقدام کنید. خبر خوب اینکه انجام این کار نیاز به تخصص خاص و تحصیلات ویژه ندارد.  شما بر هر سطحی از دانش و تحصیلات می‌توانید شخصاً برای انجام این کار اقدام کنید و  با طی کردن چند مرحله ساده، تحولی بزرگ در سیستم فروش و بازاریابی خود ایجاد کنید.

در ادامه این نوشته برایتان توضیح می‌دهیم که دقیقاً باید چه‌کاری را  انجام دهید و انجام این موارد چقدر زمان می‌برد و بعد از آن شما درمی‌یابید که آنلاین کردن یک کسب‌وکار آفلاین چقدر ساده است و تاکنون از آن غافل بوده‌اید و این بازار خوب و آینده دار را از دست‌ داده‌اید.

نام برند خود را به‌عنوان دامنه ثبت کنید

اگر صاحب شرکت یا کارخانه هستید، نام برند خود را به‌عنوان نام دامنه در نظر بگیرید و برای ثبت دامنه به سایت میزبانی وب آذر آنلاین مراجعه کنید. امکان ثبت دامنه با انواع پسوندها امکان‌پذیر است. ثبت دامنه‌های .com ،.ir ،.net ،.org ،info، و حتی ثبت دامنه‌های تخصصی‌تری مانند  de ،us ،eu ،biz نیز ارائه می‌شوند.

شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که کدام دامنه برای شما مناسب‌تر است.  پس خوب است بدانید که تا به‌ حال در دنیا بیش از ۱۲۴ میلیون دامنه .com  ثبت‌ شده است. پس بد نیست که سایت شما هم یکی از آن‌ها باشد.  برای آن که سایت‌تان بهتر در ذهن افراد باقی بماند، بهتر است یکی از دامنه‌های ir  یا com  را تهیه کنید.

برای خرید هاست مورد نیازتان باید در نظر بگیرید که چقدر کسب‌وکارتان بزرگ است؟ چه اندازه از کار آفلاین خود را می‌خواهید آنلاین کنید؟ به همان اندازه، به خرید هاست بهتر و بزرگ‌تری نیاز دارید. اگر می‌خواهید صرفا یک صفحه لندینگ داشته باشید،  خرید هاست سبک برای شما کفایت می‌کند.  صفحه‌ای که فقط مانند یک معرفی‌نامه است و محصولات و خدمات شما را معرفی می‌کند و مشتری  برای گرفتن خدمات یا خرید محصولات باید با شما تماس بگیرد یا به ایمیل و دورنگار متوسل شود.

اگر تصمیم دارید تبدیل به یک فروشگاه بزرگ اینترنتی با ارائه برترین خدمات و سرویس‌ها در خاورمیانه یا آسیا و یا حتی جهان شوید، پس سرور اختصاصی آذرآنلاین برایتان مناسب است. چرا که می‌تواند کدنویسی سنگین سایت شما را هندل کند و در برابر مشتری‌های شما پرقدرت خودنمایی کند و اگر روزی هزاران و حتی میلیون‌ها ورودی داشتید، بازهم آخ نگوید و سرپا بایستد و به کار خود ادامه دهد. اما احتمالاً چیزی که مدنظر شماست، یک فروشگاه میانه است. که در ابتدای کار نه آن‌قدرها بزرگ است و نه خیلی کوچک.

پس سرور مجازی برای شما مناسب است. سرور مجازی هم سرعت خوبی دارد و تا زمانی که سایت شما بزرگ و پربازدید شود برای شما کفایت می‌کند. بعد از خرید سرور مجازی، هر زمانی هم که نیاز به سرور اختصاصی داشتید این کار برایتان به‌راحتی انجام می‌پذیرد و آذر آنلاین به‌راحتی سرورتان را ارتقا می‌دهد و در چشم برهم زدنی، سرعت سایت‌تان تغییر شگرفی می‌کند و می‌تواند تمام اطاعات مورد نیاز خود را بارگذاری کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =