کد خبر : 199576
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
-

وین: امضای نامه توسط دبیر فدراسیون ژیمناستیک ضعف وزارت ورزش است

وین: امضای نامه توسط دبیر فدراسیون ژیمناستیک ضعف وزارت ورزش است

به گزارش قائم آنلاین، روح الله وین در گفت‌وگو ، در پاسخ به این سؤال که آیا طی دو هفته گذشته نامه‌ای از سوی محسن سلیمانی دبیر فدراسیون ژیمناستیک به هیأت تهران ارسال شده است، اظهار داشت: ۲۵ آذرماه نامه‌ای به هیأت تهران ارسال شد اما در یک کاغذ ۴A بدون سربرگ و با امضا

به گزارش قائم آنلاین، روح الله وین در گفت‌وگو ، در پاسخ به این سؤال که آیا طی دو هفته گذشته نامه‌ای از سوی محسن سلیمانی دبیر فدراسیون ژیمناستیک به هیأت تهران ارسال شده است، اظهار داشت: ۲۵ آذرماه نامه‌ای به هیأت تهران ارسال شد اما در یک کاغذ ۴A بدون سربرگ و با امضا دبیر فدراسیون بود. نامه در مورد برگزاری مسابقات جوانان و بزرگسالان ایروبیک پسران بود. یک نامه دیگر نیز فرستاده شد که در آن برگزاری کلاس ارتقاء داوری بوده و این نامه به شکل قانونی اتوماسیون شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برکناری سلیمانی از دبیری فدراسیون ژیمناستیک صحت دارد چطور چنین نامه ای را به هیات تهران ارسال کرده است، گفت: شنیده‌ایم معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان اخیراً به دلیل مشکلاتی که به وجود آمده، به فدراسیون اعلام کرده دبیر فدراسیون و خزانه‌دار باید عزل شوند و هیچ مسؤولیتی نداشته باشند، اما با نامه‌ای که با امضای سلیمانی بهارسال شده، مشخص است که تخلف صورت گرفته است. این ضعف وزارت ورزش و جوانان است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

وین افزود: بهترین مربیان، قهرمانان ملی و پیشکسوتان بیرون از گود نشسته‌اند و افرادی مثل میرقائمی که سرمربی تیم جوانان بوده و در گذشته نیز کاپیتان بوده، باید با پلیس از سالن تمرین اخراج شوند. ما نفرات کاربلد زیادی داریم که بیرون از گود هستند. کارنابلدها برای فدراسیون گرفتاری ایجاد کرده‌ا‌ند.

رئیس سابق هیأت ژیمناستیک تهران در پاسخ به این سؤال که دوران ریاست شما چه زمانی به پایان رسیده،‌ عنوان کرد: دوران ریاستم ۱۷ آذرماه به پایان رسیده و این نامه که از سوی دبیر فدراسیون به هیأت ارسال شده، در ۲۵ آذرماه بوده است. طبق قانون، ۳ تا ۶ ماه هیات تهران با سرپرست اداره می‌شود تا مراحل قانونی برگزاری انتخابات برگزار شود. قطعا نفراتی زیادی برای حضور در انتخابات ثبت نام خواهند کرد و اگر شرایط مهیا باشد، بنده نیز ثبت نام خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر وزارت ورزش و جوانان حکم به برکناری دبیر فدراسیون داده، پس چرا به این تخلف رسیدگی نمی‌کند، اظهار داشت: گویا در مقابل تصمیمات وزارت ورزش و جوانان مقاومت می‌کنند. فدراسیون هم درگیر دادگاه هستند و اتهاماتی به آنها وارد شده که ۱۵ بهمن ماه تکلیف آن روشن خواهد شد. به همین دلیل است که اعضای هیأت رئیسه مثل هاشمی‌طبا، قاسمی، آشوری و …حاضر نیستند در جلسات هیأت رئیسه حضور پیدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − هشت =