کد خبر : 199643
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
-

تجمع معترضان به قرارداد گازی اردن با رژیم صهیونیستی مقابل پارلمان

تجمع معترضان به قرارداد گازی اردن با رژیم صهیونیستی مقابل پارلمان

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته روزنامه “الغد”، این تجمع اعتراضی در پی فعالیت‌های مختلف این کمپین برای مقابله با این توافق گازی صورت گرفت. قرار است توافقنامه مذکور طی هفته‌های آتی رسما اجرایی شود. این کمپین در روز سه‌شنبه از تصمیم خود برای تشدید اقداماتش در مقابله با این توافق و حمایت از توصیه‌های

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته روزنامه “الغد”، این تجمع اعتراضی در پی فعالیت‌های مختلف این کمپین برای مقابله با این توافق گازی صورت گرفت.

قرار است توافقنامه مذکور طی هفته‌های آتی رسما اجرایی شود.

این کمپین در روز سه‌شنبه از تصمیم خود برای تشدید اقداماتش در مقابله با این توافق و حمایت از توصیه‌های پارلمان برای آماده‌سازی پیش‌نویس قانونی جهت توقف واردات گاز “مسروقه” اسرائیل خبر داد.

هدف از این تجمع اعتراضی پشتیبانی از موضع مخالف نمایندگان پارلمان با این توافق و فشار بر پارلمان برای اجرای درخواست این کمپین و محافل مردمی است.

روزنامه الغد نوشت، این کمپین خواهان برگزاری تجمع اعتراضی مردمی برای لغو این توافق و محکوم کردن مسئولان تصمیم گیرنده در خصوص این توافق شد و از موسسات حزبی، سندیکاها و جنبش‌ها در تمامی استان‌های اردن خواست تا در شهرها و استان‌هایشان تجمع‌های اعتراضی برگزار کنند.

کمپین مذکور تلاش دارد امضاهایی را در قالب یک عریضه مردمی در شهرها و استانهای مختلف برای لغو این توافق و بازخواست مسئولان تصمیم گیرنده در خصوص آن جمع‌آوری کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + شانزده =