کد خبر : 199485
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
-

کشف ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در سوادکوه

کشف ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در سوادکوه

به گزارش قائم آنلاین، مهدی خادمی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز،ماموران گشت پلیس آگاهی این فرماندهی به یک تانکر حامل سوخت در این شهرستان مشکوک شدند. فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران گشت پلیس راه، خودروی

به گزارش قائم آنلاین، مهدی خادمی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز،ماموران گشت پلیس آگاهی این فرماندهی به یک تانکر حامل سوخت در این شهرستان مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران گشت پلیس راه، خودروی مورد نظر را حین تردد در این شهرستان متوقف و در بازرسی از آن ۴ هزار لیتر نفت سفید، فاقد هر گونه مدارک لازم از شرکت پخش فراورده های نفتی کشف کردند.

خادمی، اظهار داشت: سوخت قاچاق کشف شده به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی شهرستان تحویل و متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به این که قاچاق کالا نه تنها باعث بیکار شدن قشر جوان جامعه می شود بلکه نوعی اقدام برای ضربه به اقتصاد و چرخه تولید کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − یک =