کد خبر : 199374
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۳۵
-

درخواست مادر شهید از مالک باشگاه تراکتور

درخواست مادر شهید از مالک باشگاه تراکتور

به گزارش قائم آنلاین، هلدینگ سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز مالک باشگاه تراکتور  امروز بعد از بازگشت به تبریز در اولین برنامه خود به دیدار خانواده شهید خلیل پور نهر رفت و مورد استقبال مادر این شهید بزرگوار قرار گرفت. زنوزی را در این دیدار دکترمحمد نصیری معاون فرهنگی باشگاه تراکتوروعبدالرزاق میراب از همرزمان شهید

به گزارش قائم آنلاین، هلدینگ سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز مالک باشگاه تراکتور  امروز بعد از بازگشت به تبریز در اولین برنامه خود به دیدار خانواده شهید خلیل پور نهر رفت و مورد استقبال مادر این شهید بزرگوار قرار گرفت.

زنوزی را در این دیدار دکترمحمد نصیری معاون فرهنگی باشگاه تراکتوروعبدالرزاق میراب از همرزمان شهید آقا مهدی باکری   همراهی می کردند.

زنوزی در ابتدای این دیدار با اشاره به مقام والای شهدا گفت : شهدا گنجینه های این نظام و مملکت هستند و ما هر چه که اکنون داریم مدیون و مرهون شهداست و امید داریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای گرانقدرمان باشیم.

 آرامش و امنیت  امروز جامعه نشات گرفته از رشادت  این دلاوران جان بر کف است .

در ادامه این دیدار مادر شهیدخلیل پور نهر از بازدید سرزده مالک باشگاه تراکتور از آنها ابراز خرسندی کرد و شعر زیبایی را در بدو دیدار به مالک باشگاه تراکتور هدیه کرد.متن این شعر به اینصورت بود
(قاپی دوگن کیم اولا
کیمیم وار کیم اولا
آش قاپینی  قوی گلسین
بلکه محمدیم اولا).
در ادامه مادرشهید از ایشان  درخواست کرد همانطور که همواره زنوزی درراه پایندی به نظام و انقلاب زبانزد عام و خاص بوده است در این برهه که دشمنان انقلاب با تحریم قصد تحت فشار قراردادن جامعه و مردم انقلابی ایران اسلامی را دارند،
به مانند رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس ایشان هم در  ادامه راه خود استوار و ثابت قدم باشند.

مادر شهیددر ادامه در مورد حواشی تراکتور و صحبت های مالک باشگاه تراکتور در مورد تحویل دادن این تیم و کنار کشیدن از مالکیت باشگاه از ایشان خواستند که بدون توجه به حاشیه سازانی که می خواهند هم به تراکتور وهواداران فهیم و هم به صنعت آذربایجان لطمه بزننددر راه مدیریت این تیم استوار و پرقدرت به  خاطر شادی مردم به راه خود ادامه بدهند.

مادر شهیدخلیل  پور نهر در ادامه دیدار با هدیه کردن شال باشگاه تراکتور به زنوزی از ایشان درخواست کرد به مانند یک قهرمان قدمی عقب نگذارد وبرای اعتلای نام تراکتور از هیچ کوششی فروگذار نباشد.

مادر این شهید بزرگوار گفت : من یک محمد در راه انقلاب و نظام داده ام و خداوند متعال یک محمد(محمدرضا زنوزی) دیگر را به من هدیه نموده است.

زنوزی هم در پاسخ به مادر شهیدخلیل  پور نهر گفت: شما و تمام پدر و مادران شهدا، مادر تمام جوانهای این مرز و بوم و بنده حقیر  هستید.

لذا بنده حقیر که افتخار نوکری مردم ایران و آذربایجان عزیز  را دارم در  مورد واگذاری  باشگاه بیشتر بررسی و فکر خواهم کرد،  ولی شاید ماندنم ناممکن باشد.

حتما به خاطر شما دوباره این وضعیت را بررسی خواهم کرد ولی به نظرمی رسدشاید رفتن من به نفع تراکتور باشد و کسانی که قصد به حاشیه کشیدن این تیم را دارند دست از این کار خود بکشند.

زنوزی در ادامه این دیدار گفت : چون عده ای دوست ندارند تراکتور نتیجه بگیرد و در آرامش باشد و با ایجاد حاشیه های مختلف سعی میکننداین تیم را همیشه در حاشیه نگه دارند تا به اهداف خود برسند.

این عده حتی پای را فراتر گذاشته به غیر از اینکه سعی میکنند خون شهدا را که در راه کشور و اعتلای نام عزیز ایران و انقلاب به شهادت رسیده اند و نگذاشتد پای بیگانه به یک وجب خاک ما برسد خون آنها را نادیده گرفته و به بنده نیز تهمت های بیشرمانه زدند.

مادرشهید پور نهر با گفتن این جمله که منتظر بودم تا محمدم از در خانه وارد شود و شما امروز آمدید، زنوزی را فرزند خود نامید و از اینکه با همت ایشان بسیاری از جوانان این مرز و بوم مشغول کار و فعالیت هستند از ایشان درخواست کردند این خانه راخانه خودبداند و زنوزی هم در تایید صحبت های این مادرشهید گفت الان که افتخار فرزندی شما مادر عزیز شهید نصیب بنده شد اجازه می‌خواهم دست مادر خود را ببوسم.

همچنین در این دیدارعبدالرزاق  میراب از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس به حضور چندین ساله حاج محمدرضا زنوزی مطلق  در جبهه های نبرد حق علیه باطل اشاره نموده و در پایان به پاس بزرگداشت مقام شامخ شهدا به ویژه شهید محمد خلیل پور نهر فاتحه ای از سوی حاضرین نثار شهدا گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 15 =