کد خبر : 199431
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
-

اعلام نتایج هشتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن در نیمه اسفندماه

اعلام نتایج هشتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن در نیمه اسفندماه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از شورای عالی قرآن، آزمون نظری هشتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان که سومین و آخرین مرحله آزمون‌های این دوره است، پنجشنبه، ۲۸ آذرماه، با حضور ۱۱۰ نفر از پذیرفته شدگان؛ شامل ۲۲ نفر در بخش مدرسان و ۸۸ نفر در بخش قاریان برگزار شد. از ویژگی‌های آزمون نظری

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از شورای عالی قرآن، آزمون نظری هشتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان که سومین و آخرین مرحله آزمون‌های این دوره است، پنجشنبه، ۲۸ آذرماه، با حضور ۱۱۰ نفر از پذیرفته شدگان؛ شامل ۲۲ نفر در بخش مدرسان و ۸۸ نفر در بخش قاریان برگزار شد.

از ویژگی‌های آزمون نظری دوره هشتم ارزیابی، برگزاری این آزمون به صورت همزمان، در تهران(حسینیه الزهرا(س) واقع در مجتمع امام خمینی (ره))، مشهد مقدس(مرکز جامعه‌المصطفی العالمیه) و یزد(پژوهشگاه آیت‌الله خاتمی) است. علت برگزاری مرحله سوم در شهرهای ذکر شده به جز تهران، به حد نصاب رسیدن تعداد شرکت‌کنندگان در این دو استان است.

در میان شرکت‌کنندگان این مرحله، قاریان ممتازی همچون مسعود نوری، وحید نظریان، وحید خزایی، مهدی شایق، مجتبی محمدبیگی، سعید حاجیان و طه کبیری حضور داشتند.

برگزاری این مرحله به منظور ارزیابی معلومات نظری و تئوری قاریان و مدرسان در مباحث مختلفی از جمله صوت، لحن، تجوید، وقف و ابتدا، قرائات، علوم قرآنی، مفردات، درک معنای آیات و… است.

بر اساس این خبرهشتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن، اردیبهشت‌ماه امسال با ثبت نام از متقاضیان آغاز شد و در اسفندماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

نتایج نهایی هشتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن، نیمه اول اسفندماه سال جاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن به نشانی www.quranshora.ir اعلام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × یک =