کد خبر : 199410
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
-

استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس زنجان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس زنجان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش قائم آنلاین، جهانگیر صفری امروز در گفت‌‌و‌گو ، در زنجان اظهار کرد: تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس با رویکرد بسترسازی فضای مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان انجام می‌شود. مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه رفع مشکل مدارس فاقد سرویس بهداشتی یکی از اولویت‌های این اداره بوده است، گفت: به

به گزارش قائم آنلاین، جهانگیر صفری امروز در گفت‌‌و‌گو ، در زنجان اظهار کرد: تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس با رویکرد بسترسازی فضای مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان انجام می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه رفع مشکل مدارس فاقد سرویس بهداشتی یکی از اولویت‌های این اداره بوده است، گفت: به همین منظور کارشناسان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان به همراه مدیران مناطق و نواحی ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان وضعیت سرویس‌های بهداشتی مدارس را بررسی کردند.

وی با بیان اینکه در این بررسی‌ها ۱۷ مدرسه فاقد سرویس بهداشتی در سطح مدارس استان زنجان شناسایی شده است، گفت: سرویس بهداشتی برای این واحدها تامین و احداث شد.

صفری خاطر نشان کرد: سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تعمیرات اساسی مدارس و سرویس‌های بهداشتی اعتبار هزینه شده است.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه در سطح استان زنجان سامانه گرمایشی ۱۱۸ مدرسه ایجاد شده است، بیان کرد: ۴۰۲ کلاس درس در نواحی و مناطق ۱۴ گانه آموزشی استان استانداردسازی شده است.

وی اضافه کرد: استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس استان زنجان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۳۹۱ مدرسه در استان فعالیت دارد، گفت: با نوسازی و مقاوم‌سازی ۱۷۱ فضای آموزشی، مدارس مستحکم استان به ۶۸۳ باب رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + هجده =