کد خبر : 199275
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
-

کاندیدای مجلس وعده‌های واقعی به مردم دهند

کاندیدای مجلس وعده‌های واقعی به مردم دهند

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به فرارسیدن شب یلدااظهارکرد: اسلام با شادی مخالف نیست بلکه شادی و صله رحم را تأیید می‌کند ولی نباید در کنار شادی منکرات و گناه صورت گیرد. وی به رد صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس اشاره و عنوان کرد:

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به فرارسیدن شب یلدااظهارکرد: اسلام با شادی مخالف نیست بلکه شادی و صله رحم را تأیید می‌کند ولی نباید در کنار شادی منکرات و گناه صورت گیرد.

وی به رد صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس اشاره و عنوان کرد: کاندیدای ردصلاحیت شده نباید جنجال و سروصدا بپا کنند اگر اعتراضی دارند باید با داشتن مدارک متقن از راه‌های قانونی پیگیر باشند.

امام‌جمعه جویبار خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان تکمیل پروژه‌ها را به روزهای آخر انداختند تا مردم ببینند ولی به آن‌ها می‌گوییم باید کارها ادامه پیدا کند نه آنکه در آستانه انتخابات بخواهند خودی نشان دهند و بعد تا چندسال خبری از آن پروژه نگیرند.

نادعلیزاده تصریح کرد: کاندیدای مجلس وعده‌هایی به مردم دهند که بتوانند در دوران نمایندگی به آن عمل کنند نه آن که وعده غیرواقعی دهند.

وی از کاندیدای مجلس و طرفداران آنان خواست اخلاق را رعایت کنند و خدای نکرده به دنبال تخریب هم نباشند.

خطیب نماز جمعه جویبار با بیان اینکه برخی از کاندیدا با علم به اینکه ردصلاحیت خواهند شد اما ثبت‌نام کردند گفت: این افراد فقط به قصد هزینه و چالش برای نظام ثبت‌نام کردند تا اعلام کنند که نظام عده زیادی را ردصلاحیت کرد.

نادعلیزاده افزود:بودن این افراد هزینه بیشتری برای نظام دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − دوازده =