کد خبر : 199207
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
-

هشدار پاکستان به سازمان ملل درباره حمله موشکی احتمالی هند

هشدار پاکستان به سازمان ملل درباره حمله موشکی احتمالی هند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری پی‌تی‌آی، شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان در نامه‌ خود به دبیرکل سازمان ملل، به تحسین از عملکرد شورای امنیت سازمان ملل و همین طور شخص دبیرکل در قبال اقدامات هند در کشمیر پرداخت؛ اقداماتی که به گفته وزیر خارجه پاکستان همچنان در راستای تشدید تنشها

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری پی‌تی‌آی، شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان در نامه‌ خود به دبیرکل سازمان ملل، به تحسین از عملکرد شورای امنیت سازمان ملل و همین طور شخص دبیرکل در قبال اقدامات هند در کشمیر پرداخت؛ اقداماتی که به گفته وزیر خارجه پاکستان همچنان در راستای تشدید تنشها در این منطقه ادامه دارند.

قریشی خاطر نشان کرد، از جمله اقدامات تنش زای اخیر هند “استقرار و آزمایش انواعی از موشک‌ها با بردها و قابلیت‌های مختلف است”.

به گفته قریشی، هند ممکن است حمله‌ای فریبنده را علیه پاکستان ترتیب دهد تا توجه جهان را از وضعیت وخیم در کشمیر منحرف سازد.

وزیر امور خارجه پاکستان در ماه‌های اخیر با فرستادن چند نامه به شورای امنیت سازمان ملل و دبیرکل این سازمان، به گزارش نگرانی‌ها و تحولات مربوط به کشمیر پرداخته است.

قریشی در نامه اخیرش همچنین از شورای امنیت سازمان ملل خواست به نقش درست خود عمل کند و بار دیگر بر پیشنهاد پاکستان برای تقویت حضور گروه ناظر نظامی سازمان ملل در هند و پاکستان تاکید کرد.

وزیر امور خارجه پاکستان همچنین از شورای امنیت خواست در بحران کشمیر مداخله کرده و تهدیدات علیه صلح و امنیت در جنوب آسیا را دفع و فورا به رنجهای مردم کشمیر پایان دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − هشت =