کد خبر : 199140
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
-

نخست‌وزیر مکلف لبنان به تشکیل هرچه‌سریع‌تر دولت متعهد شد

نخست‌وزیر مکلف لبنان به تشکیل هرچه‌سریع‌تر دولت متعهد شد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، حسان دیاب، نخست‌وزیر مکلف لبنان در سخنانی خطاب به لبنانی‌ها گفت: ما باید تلاشمان بر توقف فروپاشی و اعتمادسازی مجدد و حفظ وحدت ملی از طریق ایجاد پل ارتباطی میان تمامی قشرهای مردم لبنان متمرکز باشد. وی بعد از دیدارش با میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان گفت:

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، حسان دیاب، نخست‌وزیر مکلف لبنان در سخنانی خطاب به لبنانی‌ها گفت: ما باید تلاشمان بر توقف فروپاشی و اعتمادسازی مجدد و حفظ وحدت ملی از طریق ایجاد پل ارتباطی میان تمامی قشرهای مردم لبنان متمرکز باشد.

وی بعد از دیدارش با میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان گفت: من امیدوارم دولت جدید دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم را برطرف کرده و خواسته‌هایشان را محقق کند و ثبات را در کشور از طریق یک طرح اصلاح‌گرایانه واقعی برقرار سازد.

وی افزود: برای تشکیل هرچه‌سریع‌تر دولت تلاش خواهم کرد و مذاکرات فراگیری را با مشارکت تمامی گروه‌ها و احزاب سیاسی برگزار خواهیم کرد.

دیاب گفت: این مرحله بسیار حساس است و تلاش وافری را از سوی تمامی گروه‌های سیاسی در دولت و خارج از آن می‌طلبد. ما با بحران ملی مواجهیم که اجازه درگیری های سیاسی و شخصی را نمی‌دهد و به وحدت ملی نیاز دارد.

وی خطاب به معترضان گفت: در طول ۶۴ روز به حرف‌هایتان گوش دادم و خشم و دردتان را به ویژه درباره فساد در کشور دیدم. من احساس کردم که انتفاضه شما سخن من و تمامی کسانی است که مایلند دولت واقعی در کشور تشکیل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 17 =