کد خبر : 199099
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۳۲
-

ضعف‌ها و کمبودها در کشور بخاطر ناتوانی برخی مدیران است

ضعف‌ها و کمبودها در کشور بخاطر ناتوانی برخی مدیران است

به گزارش قائم آنلاین،  رحیم احمدی روشن در نشست خبری در آمل با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو دو وظیفه بر عهده داریم اظهار کرد: انتخاب و انتخابات دو وظیفه ای است که بر دوشمان قرار گرفته شده، همه باید به سر صندوق های رای برویم و حضور پیدا کنیم، همانطور که نماز

به گزارش قائم آنلاین،  رحیم احمدی روشن در نشست خبری در آمل با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو دو وظیفه بر عهده داریم اظهار کرد: انتخاب و انتخابات دو وظیفه ای است که بر دوشمان قرار گرفته شده، همه باید به سر صندوق های رای برویم و حضور پیدا کنیم، همانطور که نماز می‌خوانیم و این وظیفه انتخابات است.

وی ادامه داد: باید بهترین انتخاب را داشته باشیم، بهترین و اصلح ترین را انتخاب کنیم تا در شان ملت باشند و این وظیفه انتخاب است.

پدر شهید دانشمند هسته‌ای مصطفی احمدی‌روشن با بیان اینکه سال ۹۶ بهترین انتخابات را داشتیم، اما بهترین انتخاب را نداشتیم، عنوان کرد: ۸۵ درصد مشارکت مردم در انتخابات برای همه دنیا غیرباور بود که ملتی بعد از چهل سال با وجود همه مشکلات و بحرانها بتواند این چنین مشارکتی داشته باشد.

‏وی به دیگر انقلاب‌ها اشاره کرد و گفت: بهترین انقلاب ها نتوانستند ۱۵ سال بیشتر دوام بیاورند، در حالی که ما به کوری چشم دشمنان چهل سالگی ما را جشن گرفتیم.

احمدی روشن ادامه داد: در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری گذشته انتخابات خوبی داشتیم ولی انتخاب خوبی نداشتیم.

پدر شهید هسته ای به فرمایشات رهبر معظم انقلاب را محور سخنانش قرار داد و خاطرنشان کرد:ضعف ها و کمبود های که وجود دارد بخاطر ناتوانی برخی مدیران است، نه حرکت عمومی نظام؛ چرا که نظام رو به جلو است و خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند در این وضعیت باقی بمانیم، تاکید کرد: ما باید از این موقعیت دوری کنیم، همانطور که خدا به امر به معروف سفارش میکند و میگوید وضعیت هیچ قومی را تغییر ندادیم مگر به دست خودشان، در حالی که دشمنان می‌خواهند ما در این شرایط حفظ کنند.

پدر شهید احمدی روشن یادآور شد: ما باید خودمان را آماده کنیم، مجلس خوب و در ردیف نظام مقدس اسلام و مردم انتخاب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + نه =