کد خبر : 199176
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
-

راه نجات کشور مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است

راه نجات کشور مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است

به گزارش قائم آنلاین،  آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با اعلام اینکه در کشور شاهد بلایای طبیعی نسبتا فراوانی هستیم، افزود: نارسایی‌های زیادی در بحث حمل و نقل کشور وجود دارد البته تلاش‌های انجام شده است. نماینده ولی فقیه در استان مازندران در ادامه با بیان اینکه مازندران به عنوان

به گزارش قائم آنلاین،  آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با اعلام اینکه در کشور شاهد بلایای طبیعی نسبتا فراوانی هستیم، افزود: نارسایی‌های زیادی در بحث حمل و نقل کشور وجود دارد البته تلاش‌های انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در ادامه با بیان اینکه مازندران به عنوان استان سفید در جریان اغتشاشات اخیر بوده است، خاطر نشان کرد: مردم استان مازندران در دوران انقلاب به خوبی درخشیدند و بعد از انقلاب هم وفادار باقی ماندند.

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی توانست نظم غرب در مدیریت جهان را بشکند و طرحی نو را به جهان معرفی کرده است، بیان کرد: خدمت به مردم یکی از وظایف تعریف شده در انقلاب اسلامی ایران است که توصیه امام راحل نیز بوده است.

محمدی‌لائینی اضافه کرد: بیان مشکلات به معنی نادیده گرفتن خدمات نیست، اما واقعیت این است که معضلات زیادی هم داریم.

امام جمعه ساری با اشاره به معضلات زباله استان، افزود: همه شهرهای استان معضل زباله دارد آیا واقعا نمی‌توانست این مشکل حل شود؟

وی در ادامه به نبود صنایع  تبدیلی در استان اشاره کرد و گفت: چرا در استان مازندران نباید صنایع تبدیلی مناسبی داشته باشیم، در سال جاری ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصولات باغی داریم چرا نباید صنایع تبدیلی در استان داشته باشیم.

محمدی‌لائینی با انتقاد از نحوه ساخت خودرو در کشور، گفت: چرا ما نباید خودرو ملی با طرح نو بسازیم ما در صنایع دفاعی به بهترین شکل ورود پیدا کردیم اما در ساخت خودرو با مشکل مواجه شدیم.

وی بیان کرد: ملت انقلاب را رها نمی‌کند راه مقاومت و ایستادگی به دستور مقام معظم رهبری ادامه می‌دهد و معظم‌له اعلام کردند که آمریکا از مقاومت و ایستادگی ملت ایران می‌ترسد.

محمدی‌لائینی در ادامه با اشاره به اینکه رعایت حلال و حرام یکی از توصیه‌های جدی اسلام است، تصریح کرد: به سوی خدارفتن و تقرب به خدا پیدا کردن نیاز به وسیله دارد، در راه خدا و انجام واجبات الهی و ترک محرمات و کسب رضای الهی باید تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تقوا نوعی جهاد و تلاش بوده و هم وسیله برای رسیدن به قرب الهی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + پنج =