کد خبر : 199231
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
-

برگزاری طرح محله انقلابی، اداره انقلابی در بهشهر

برگزاری طرح محله انقلابی، اداره انقلابی در بهشهر

به گزارش قائم آنلاین، طرح محله انقلابی، اداره انقلابی در راستای خدمت‌رسانی و همراه کردن مسؤولان به منظور شنیدن و رفع مشکلات مردم برای سومین بار با همت سپاه شهرستان بهشهر در محله قنبرآباد این شهرستان برگزار شد. طرح محله انقلابی، اداره انقلابی فرصت مناسبی است تا مسؤولان با نزدیک شدن به مردم محله محروم

به گزارش قائم آنلاین، طرح محله انقلابی، اداره انقلابی در راستای خدمت‌رسانی و همراه کردن مسؤولان به منظور شنیدن و رفع مشکلات مردم برای سومین بار با همت سپاه شهرستان بهشهر در محله قنبرآباد این شهرستان برگزار شد.

طرح محله انقلابی، اداره انقلابی فرصت مناسبی است تا مسؤولان با نزدیک شدن به مردم محله محروم و کم‌برخوردار و بررسی معضلات منطقه قنبرآباد هر چه بیشتر برای رفع مشکلات آن‌ها بکوشند و در عمل به وظایف خود نسبت به اقشار ضعیف جامعه تلاش کنند.

همچنین برنامه‌های مختلفی از کلاس‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی گرفته تا برقراری میز خدمت مسؤولان و ویزیت رایگان با حضور متخصصان توانمند برای رسیدگی بیشتر به محلات محروم شهرستان تلاش می‌شود.

حسن پورقربان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهشهر در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در مسیر دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی که دولت اسلامی با تلفیق وحدت و همدلی آحاد مردم با مسؤولان به دست خواهد آمد، تحقق این مسیر گامی بسیار بزرگ خواهد بود.

*تلاش برای رفع مشکلات

وی افزود: همه باید نسبت به مرتفع‌سازی موانع‌، مشکلات مردم و تثبیت نیازهای اساسی آنان تلاش کنیم امّا به لحاظ آسیب پذیری در محلات کم برخوردار و طبقات محروم، باید توجه به رفع موانع موجود، در اولویت قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهشهر در ادامه خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه دارای جایگاه ویژه و اولویت‌دار در دیدگاه مدیریت اسلامی هستند و ما نمی‌توانیم تنها به مناطق برخوردار توجه کرده و نسبت به مشکلات، نیازها، نواقص و کاستی‌های مناطق محروم و کم‌برخوردار بی‌تفاوت باشیم.

مسؤولان شهرستان پای کار بیایند

پورقربان با بیان اینکه از میان انواع ارائه خدمات به مردم، هیچ خدمتی با ارزش‌تر از خدمت به محرومین و مستمندان جامعه نخواهد بود، افزود: در این طرح تلاش می‌شود که مسؤولان شهرستان پای کار بیایند تا بیشتر و ملموس‌تر با مشکلات محلات محروم شهرستان آشنا شوند و برای رفع معضلات آن اقدامات لازم را پیگیری و انجام دهند.

وی در ادامه یادآور شد: مساعدت و پیگیری لازم جهت رفع مشکلات مردم باعث افزایش روحیه و نشاط در انسان می‌شود و از سوی دیگر این موضوع رضایتمندی مردم و در نهایت رضایتمندی خداوند متعال را به دنبال خواهد داشت.

*مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند

جباری مردی ‌۴۵ ساله از شهرستان بهشهر در گفت‌وگو با فارس می‌گوید: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه اراده مردم شکل گرفته، پس مسؤولان باید نهایت تلاش خود را برای ایجاد زندگی بهتر برای مردم به عنوان ولی نعمتان این انقلاب بکار گیرند.

*فرمانده همیشه در صحنه حضور دارد

بابایی دختر ۳۰ ساله بهشهری در پاسخ به اینکه آیا از اقدامات و خدمت رسانی سپاه راضی هستید یا خیر؟  می‌گوید: سپاه شهرستان بهشهر در تمامی مناسبت‌ها جانانه در خط مقدم و پای کار و همیشه در صحنه است، فرمانده جهادی سپاه مردی با روحیه جهادی که زبانزد عام و خاص است، او کسی ست که همیشه ایده‌های ناب دارد و جوانان زیادی را در این راه با خود همراه می‌کند.

وی در ادامه بیان می کند: طرح محله انقلابی، اداره انقلابی فرصت مناسبی است تا مسؤولان شهرم برای رفع مشکلات مردم بکوشند و در عمل به وظایف خود نسبت به اقشار ضعیف و کم برخوردارتر این شهرستان تلاش کنند پس نشستن مسؤولان پای درد و دل‌های مردم خسته و گرفتار شهرم جای بسی قدردانی دارد که امید است برای رفع مشکلاتشان بیش از پیش تلاش و همت گمارند.

ابراهیم شجاعی فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر نیز می‌گوید: نیروی انتظامی از دل همین ملت است و تحت اجتماعی، به‌عنوان نیروی انتظامی جمع شدند و کسانی را که به امنیت مردم خدشه و از آن تعدی می‌کنند با عنوان حاکمیتی ورود پیدا خواهیم کرد.

یاسر فیروزی شهردار بهشهر در این ارتباط بیان می‌کند: مجموعه مدیریت شهری وجه همت خود را تأمین رفاه و آسایش عموم شهروندان و پاسخ‌گویی به مطالبات معقول و به حق مردم قرار داده‌ و طی این سال‌ها نیز توانسته‌ در سایه خدمات‌رسانی مطلوب، به بخش قابل توجهی از اهداف توسعه دست یافته و رضایتمندی عمومی را کسب کند.

* زمینه برای رفع مشکلات فراهم می‌شود

سیدمحمد بابایی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهشهر نیز می‌گوید: امید است این فعالیت‌ها با توجهات بیشتری همراه باشد چرا که قطعا هر چه مسؤولان بیشتر پای حرف مردم بنشینند، آشنا شدن آنها با مشکلات، زمینه را برای رفع مشکلات موجود فراهم خواهد کرد.

به گزارش فارس، سومین برنامه طرح محله انقلابی، اداره انقلابی با حضور امام جمعه، رئیس دادگستری، فرماندهی انتظامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیر کمیته امداد، رییس اداره بهزیستی، مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیر جهاد کشاورزی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای، رئیس امور آب و فاضلاب شهری، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از کارشناسان ادارات شهرستان بهشهر با محوریت خدمت‌رسانی به مردم و اقشار آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار در محله قنبرآباد این شهرستان برگزار شد.

این طرح در غالب برنامه‌های متنوعی از قبیل دیدار با جمعی از خانواده‌های معزز شهدا، دیدار از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، حضور کارشناسان دامپزشکی در دامداری‌ها و ارائه مشاوره‌های لازم و نیز واکسیناسیون دامها، ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی و خدمات دارویی رایگان، ارائه خدمات مشاوره‌ای حقوقی و قضایی، ارائه خدمات و مشاوره در خصوص معضلات شهری و همچنین برپایی بازارچه اقتصاد مقاومتی و گالری نقاشی و طراحی برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =