کد خبر : 199010
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
-

۷۳۲/ شهید محمدرضا بابایی: خواهران! حافظ حجاب خود باشید

۷۳۲/ شهید محمدرضا بابایی: خواهران! حافظ حجاب خود باشید

به گزارش قائم آنلاین، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد. می‌خواهیم هر

به گزارش قائم آنلاین، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»

تبرک لحظاتمان با شهید محمدرضا بابایى:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان، با درود و سلام به امام امت و امت امام و با آرزوى طول عمر امام بزرگوار و به امید پیروزى رزمندگان. ما یَنبَغی لامرئٍ مُسلمٍ أن یَبِیتَ لَیلَةً إلاّ و وَصیَّتُهُ تَحتَ رأسِهِ ” سزاوار نیست براى مرد مسلمان شبى را سحر کند مگر اینکه وصیت او زیر سرش باشد ” «رسول اکرم(ص)»

مادرجان مى‌دانم که از نبود من بسیار ناراحت خواهى شد ولى این را به یاد داشته باش خدا واجب‌تر از همه است و مبادا باز هم مى‌گویم مبادا صدای شیون و زارى شما را دشمن بشنود. هیچ گاه امام خمینى، آن رهبر عالیقدر را فراموش نکنید.

شما خواهرانم سعى کنید همچون زینب آن گوهر تابناک اسلام باشید و مبادا از اسلام دورى کنید؛ حافظ حجاب خود باشید.

تو پدرجان پدر بزرگوارم سعى کن صبور باشى مبادا ناراحت باشى. بالاخره به همگى مى‌گویم مبادا به واسطه بعضى مسایل کوچک و یا سر مسایل مادى همدیگر را ناراحت کنید. خدا را شاکر باشید که فرزندتان در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیده است.

برای پیروزی اسلام علیه کفر دعا کنید و از خدا برای من طلب مغفرت نمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =