کد خبر : 198979
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
-

کاهش ۳۵ درصدی قیمت آجیل شب یلدا در یزد

کاهش ۳۵ درصدی قیمت آجیل شب یلدا در یزد

به گزارش قائم آنلاین، محسن جلیلی پور، رئیس اتحادیه صنف آجیل و خشکبار یزد در خصوص قیمت آجیل شب یلدا در یزد، گفت: باثبات نرخ ارز قیمت آجیل در استان نسبت به سال گذشته ده تا سی‌وپنج درصد کاهش‌یافته است. وی افزود: قیمت هر کیلو پسته فندقی ۱۰۰ تا ۱۲۰، پسته احمد آقائی ۱۲۰ تا

به گزارش قائم آنلاین، محسن جلیلی پور، رئیس اتحادیه صنف آجیل و خشکبار یزد در خصوص قیمت آجیل شب یلدا در یزد، گفت: باثبات نرخ ارز قیمت آجیل در استان نسبت به سال گذشته ده تا سی‌وپنج درصد کاهش‌یافته است.

وی افزود: قیمت هر کیلو پسته فندقی ۱۰۰ تا ۱۲۰، پسته احمد آقائی ۱۲۰ تا ۱۳۵، پسته کله قوچی ۱۳۰ تا ۱۳۵، اکبری معمولی ۱۲۰ تا ۱۴۵ و اکبری دست‌چین ۱۴۰ تا ۱۶۰ هزار تومان اعلام‌شده است.

رئیس اتحادیه صنف آجیل و خشکبار یزد اضافه کرد: هم‌چنین هر کیلو آجیل چهارمغز با پسته و فندق ۱۰۰ تا ۱۲۰ و هر کیلو آجیل چهارمغز بامغز پسته و فندق ۱۵۰ تا ۱۷۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

جلیلی پور بابیان اینکه نوزده نوع میوه خشک نیز در بازار عرضه می‌شود، افزود: هر کیلو میوه خشک با هر کیلو ۷۰ تا ۱۷۰ هزار تومان در بازار ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: ناظر اتاق اصناف به‌صورت شبانه‌روزی بر قیمت و بازار نظارت دارند و همشهریان می‌توانند هرگونه تخلف را به سازمان تعزیرات و یا با شماره ۳۶۲۲۹۸۸۴ بازرسی اتحادیه آجیل و خشکبار استان ارائه دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =