کد خبر : 198948
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۲۰
-

پسماندسوزی، معضل شهرک‌های صنعتی بهارستان

پسماندسوزی، معضل شهرک‌های صنعتی بهارستان

به گزارش قائم آنلاین، شیدا آکار در گفت و گو ، افزود: پسماندسوزی بیانگر ضعف مدیریت اجرایی و اصولی پسماند است و تسریع در بهبود وضعیت مدیریت پسماندهای این شهرستان را می‌طلبد. رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: طی گشت و پایش کارشناسان در مواقع اضطرار آلودگی

به گزارش قائم آنلاین، شیدا آکار در گفت و گو ، افزود: پسماندسوزی بیانگر ضعف مدیریت اجرایی و اصولی پسماند است و تسریع در بهبود وضعیت مدیریت پسماندهای این شهرستان را می‌طلبد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: طی گشت و پایش کارشناسان در مواقع اضطرار آلودگی هوا، ۱۱ واحد تولیدی و صنعتی در سطح شهرستان مورد پایش و بازدید قرار گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به پایش سه واحد ریخته‌گری طی این گشت و پایش اظهار کرد: یکی از واحدهای ریخته‌گری بدون اتخاذ تمهیدات محیط زیستی مشغول به کار بوده است و با توجه به اخطاریه‌های صادره و بی‌توجهی متصدی واحد به اخطاریه‌های ابلاغی، پرونده این واحد از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان همچنین با اشاره به نظارت بر واحدهای تولید بتن شهرستان بهارستان در مواقع اضطرار آلودگی هوا گفت: نیروهای این اداره طی گشت و پایش صورت گرفته از فعال نبودن واحدهای بتنی در زمان بازدید اطمینان حاصل کردند.

آکار در پایان با اشاره به شناسایی یک واحد تزریق پلاستیک در شهرک «قلعه میر» در پی مشاهده حجم بسیاری از ضایعات سوزی در مقابل این واحد اظهار کرد: به دلیل ممانعت از باز کردن در واحد، جهت پیگیری موضوع برای متصدی این واحد اخطاریه محیط زیستی صادر می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + نوزده =