کد خبر : 198998
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
-

لزوم رسیدگی شهرداری به وضعیت نابسامان پنجشنبه‌بازار

لزوم رسیدگی شهرداری به وضعیت نابسامان پنجشنبه‌بازار

به گزارش قائم آنلاین، سید مصطفی ذوالقدر صبح امروز در گفت‌وگو ، در میناب اظهار داشت: آیا دولتمردان از وضعیت نابسامان پنجشنبه‌بازار میناب که هر هفته مملو از فروشندگان و خریداران است، باخبرند؟ این وضعیت بسیار شکننده بوده، به همین دلیل از شهردار میناب خواستم به این موضوع به‌صورت ویژه رسیدگی کند. وی افزود: هنگامی

به گزارش قائم آنلاین، سید مصطفی ذوالقدر صبح امروز در گفت‌وگو ، در میناب اظهار داشت: آیا دولتمردان از وضعیت نابسامان پنجشنبه‌بازار میناب که هر هفته مملو از فروشندگان و خریداران است، باخبرند؟ این وضعیت بسیار شکننده بوده، به همین دلیل از شهردار میناب خواستم به این موضوع به‌صورت ویژه رسیدگی کند.

وی افزود: هنگامی که گزارش خبرگزاری فارس از پنجشنبه‌بازار را دیدم بسیار متأسف شدم که چرا بازاری با این قدمت و پیشینه که کانون توجه فعالان اقتصادی خرده و گردشگران است با چنین مشکلاتی مواجه است.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمامی این مشکلات ناچیز و کوچک است و با همت مجموعه شهرداری می‌تواند بزودی حل شود.

ذوالقدر در پایان عنوان داشت: پنجشنبه‌بازار میناب تنها متعلق به شهرستان میناب نیست بلکه متعلق به همه هرمزگان و یا حتی جنوب کشور است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 3 =