کد خبر : 198994
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
-

ظرفیت تولید ۳۰۰هزار حلقه لاستیک در فاز دوم آرتاویل تایر اردبیل

ظرفیت تولید ۳۰۰هزار حلقه لاستیک در فاز دوم آرتاویل تایر اردبیل

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو در بازدید از مراحل پایانی نصب خط تولید فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر اظهار کرد: کلیه دستگاه‌های نصب شده مراحل آزمایش را طی می‌کنند و کارشناسان این واحد با تلاش شبانه‌روزی بر عملیات اجراء نظارت دارند. وی به آماده بودن فاز دوم کارخانه آرتاویل

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو در بازدید از مراحل پایانی نصب خط تولید فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر اظهار کرد: کلیه دستگاه‌های نصب شده مراحل آزمایش را طی می‌کنند و کارشناسان این واحد با تلاش شبانه‌روزی بر عملیات اجراء نظارت دارند.

وی به آماده بودن فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر برای افتتاح افزود: این فاز از کارخانه ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰هزار حلقه لاستیک کامیون و اتوبوس را دارا بوده و میزان سرمایه‌‌گذاری در این واحد ۶۰ میلیون دلار ارزی و ۳۰۰ میلیارد تومان است.

استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت ۴۰۰نفری برای جذب نیروی انسانی گفت: براساس اذعان سرمایه‌گذار این کارخانه، فاز سوم واحد نیز با همکاری دولت و بانک‌ها و با محوریت تولید لاستیک برای ماشین‌های راهسازی اجراء می‌‌شود.

بهنام‌جو گفت: در حال حاضر بیشتر لاستیک مورد نیاز ماشین‌های راهسازی از خارج کشور وارد می‌شود و با راه‌اندازی این واحد تولید لاستیک در داخل، ۸۵ درصد نیاز داخلی از این کارخانه تامین می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 1 =