کد خبر : 199004
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
-

ذوب‌آهن – سایپا؛ شروع جدید در فراق منصوریان

ذوب‌آهن – سایپا؛ شروع جدید در فراق منصوریان

به گزارش قائم آنلاین، از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه ۲۹ آذر ‌ماه تیم ذوب‌آهن اصفهان مهمان سایپا است. سبز‌پوشان نیم‌فصل نخست بسیار بدی را پشت سر گذاشتند و فقط ۳ بازی را با پیروزی و کسب ۳ امتیاز از زمین خارج شدند؛ ذوب‌آهن که فصل گذشته روز‌های شیرین و رویایی با منصوریان

به گزارش قائم آنلاین، از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه ۲۹ آذر ‌ماه تیم ذوب‌آهن اصفهان مهمان سایپا است.

سبز‌پوشان نیم‌فصل نخست بسیار بدی را پشت سر گذاشتند و فقط ۳ بازی را با پیروزی و کسب ۳ امتیاز از زمین خارج شدند؛ ذوب‌آهن که فصل گذشته روز‌های شیرین و رویایی با منصوریان در لیگ و آسیا سپری کرد، در این فصل هرچه زد به در بسته خورد تا شب گذشته بالاخره منصوریان از سمت خود کنار رفت.

ذوب‌آهن که یک نیم‌فصل کامل را در پیش رو دارد، برای جبران امتیازات از دست رفته کار دشواری دارد و باید دید کدام مربی این خطر را می‌کند که روی نیمکت این تیم نشسته و به اوضاع آن سر و سامان دهد.

سایپا نیز که با حسین صادقی جوان لیگ را شروع کرد در همان گام نخست ذوب‌آهن را برد اما در ادامه و از هفته سوم تاکنون رنگ پیروزی را ندیده و در وضعیت بدی به سر می‌برد و خطر سقوط دارد و از همین رو برای کسب ۳ امتیاز مقابل ذوب‌آهن آشفته به میدان خواهد رفت.

داوران دیدار ذوب‌آهن و سایپا

این بازی از ساعت ۱۵:۱۵ روز جمعه و در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود که جواد رحیم‌زاده به همراه محمد راهی، مهدی سیفی، عبدالنبی پورخلف، محمدرضا اکبریان و مرتضی سلمان‌نژاد داوران این دیدار هستند و علی‌رضا کهوری هم ناظر داوری است.

محرومان و مصدومان دو تیم

ذوب‌آهن در این دیدار قاسم حدادی‌فر را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و سایر بازیکنان با صلاح‌دید کادر فنی به میدان خواهند رفت؛ در سایپا نیز مهیار جباری به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم نیست.

نتایج بازی‌های گذشته

ذوب‌آهن در هفته قبل مهمان گل‌گهر سیرجان بود و در پایان با نتیجه صفر بر صفر متوقف شد؛ شاگردان منصوریان با ۳ برد، ۶ تساوی و ۶ شکست و ۱۵ امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

شاگردان حسین صادقی نیز هفته گذشته مقابل پرسپولیس قرار گرفتند و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند؛ سایپا با ۲ برد، ۵ تساوی و ۸ باخت و ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول حضور دارد.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

دو تیم ذوب‌آهن و سایپا در مجموع ۳۷ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سبز‌پوشان در ۱۰ مسابقه پیروز شده‌اند و ۱۵ پیروزی سهم سایپا بوده است و ۱۲ دیدار به تساوی انجامیده است؛ بهترین برد ذوب‌آهن با نتیجه ۶ بر ۳ بوده است و در آن‌طرف سایپا با نتیجه ۳ بر صفر ذوب‌آهن را شکست داده بوده است؛ بازی رفت این فصل در فولادشهر با نتیجه ۳ بر ۲ به سود سایپا به پایان رسید.

بهترین گلزنان دو تیم

امیرارسلان مطهری با به ثمر رساندن ۵ گل بهترین گلزن ذوب‌آهن است و بعد از آن ۷ بازیکن یک گله قرار گرفته‌اند؛ در سایپا نیز محمدرضا سلیمانی با ۳ گل بیشترین گل را به ثمر رسانده و آرمان رمضانی ۲ گله است.

به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه ۲۸ آذر ماه

پارس جنوبی جم – پرسپولیس

تراکتور تبریز – نفت‌ مسجدسلیمان

سپاهان اصفهان – شاهین شهرداری‌بوشهر

استقلال – ماشین‌سازی‌تبریز

جمعه ۲۹ آذر ماه

نساجی مازندران – گل‌گهر سیرجان

سایپا – ذوب‌آهن اصفهان

شهر خودرو – پیکان

صنعت نفت آبادان – فولاد خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 7 =