کد خبر : 198938
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۵۵
-

دشمن با جنگ فرهنگی دنبال تهی کردن جوانان از دین است

دشمن با جنگ فرهنگی دنبال تهی کردن جوانان از دین است

به گزارش قائم آنلاین، مراسم یادواره شهدای دانش آموزی مدافع حرم در مدرسه شهید آذریان اسلام آباد میاندورود با حضور مردم و مسئولان، پدر و مادر شهید مدافع حرم محمد معافی و دیگر مسئولان بسیج و آموزش و پرورش و دانش آموزان این مدرسه برگزار شد. حسین‌علی علیجانی رئیس آموزش و پرورش میاندورود در این

به گزارش قائم آنلاین، مراسم یادواره شهدای دانش آموزی مدافع حرم در مدرسه شهید آذریان اسلام آباد میاندورود با حضور مردم و مسئولان، پدر و مادر شهید مدافع حرم محمد معافی و دیگر مسئولان بسیج و آموزش و پرورش و دانش آموزان این مدرسه برگزار شد.

حسین‌علی علیجانی رئیس آموزش و پرورش میاندورود در این مراسم، اظهار کرد: شهدای ما در راستای اعتلای نظام از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، آنها جان دادند تا حریم ولایت و امنیت ما حفظ شود.

علیجانی بیان کرد: شهدا مرگشان زندگی دوباره هم به جامعه و هم به آرمان‌های نظام و دین ما داد و شعله‌های امنیت را زنده کردند.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باعث شد که دشمن توان مقابله و حمله به کشور ما را نداشته باشد چون می‌داند که ایرانی هیچ وقت زیر بار ظلم نمی‌رود.

علیجانی با بیان اینکه روزی صدام به ایران حمله کرد و گفت آمدیم که بمانیم و رزمندگان ما گفتند که باید صدام را شکست دهیم که در نهایت دیدیم در داخل چاه پیدا شد، تصریح کرد: امروز هم شعار می‌دهیم که اسرائیل از روی صحنه روزگار محو خواهد شد و این اتفاق دیر یا زود خواهد افتاد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن را می‌توان نابود کرد به شرط دشتن بصیرت و تابع ولی فقیه بودن، گفت: دشمن که توان حمله نظامی را ندارد حمله فرهنگی را شروع کرده است تا جوانان را از درون تهی کند و وقتی جوان ما از درون تهی شود دیگر دشمن نیاز به توپ و تانک ندارد و هر چه توان نظامی ما قوی باشد وقتی از درون تهی باشد متلاشی خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش میاندورود با بیان اینکه جنگ امروز جنگ دانش و اقتصاد و فرهنگ است، اظهار کرد: دشمن بر روی فرهنگ ما سرمایه گذاری کرده است اما شما جوانان سعی کنید که قلم را زمین نگذارید و حافظ خون شهدا باشید و با تحصیل علم می‌توانیم حریم خود را حفظ کنیم و اجازه تعدی دشمن را ندهیم و این کار در سایه ولایت فقیه محقق خواهد شد.

در ادامه این مراسم مادر شهید معافی به بیان خاطرات از آن شهید پرداخت و محمدرضا غلامی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود خاطراتی از دوران حضور در جبهه مقاومت بیان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × دو =