کد خبر : 198846
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
-

اجرای کنسرت موسیقی ایرانی در اسدآباد

اجرای کنسرت موسیقی ایرانی در اسدآباد

به گزارش قائم آنلاین، در آخرین روز از پاییز امسال علاقمندان به هنر موسیقی سنتی ایرانی در شهرستان اسدآباد میزبان اجرای گروه موسیقی «راز دل» خواهند بود. این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان همدان و شهرستان اسدآباد همچنین انجمن موسیقی استان و از ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۷ آذرماه و در

به گزارش قائم آنلاین، در آخرین روز از پاییز امسال علاقمندان به هنر موسیقی سنتی ایرانی در شهرستان اسدآباد میزبان اجرای گروه موسیقی «راز دل» خواهند بود.

این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان همدان و شهرستان اسدآباد همچنین انجمن موسیقی استان و از ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۷ آذرماه و در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان واقع در بلوار چهارباغ، روبروی اداره آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

سرپرستی گروه «راز دل» را «بهروز اسلامی» هنرمند خوش‌ذوق همدانی برعهده دارند و هنرمندان دیگری همچون رضا بهادربیگی(نوازنده کلارینت)، علی حضرتی(نوازنده سنتور)، فرزاد درویشی (نوازنده تنبک)، علی اسمیان (عود)، عارف فراضی (نوازنده کمانچه)، علی خان‌آبادی (نوازنده ویلنسل)، علی مدیحی و علی خسروی (نوازنده تار)، ویدا رضایی(نوازنده تارباس)، مصطفی رشیدی مطلق (نوازنده تنبور) و بهروز اسلامی (خواننده) به اجرا می‌پردازند همچنین علی زمانی (مجری) و سعید حاتم‌پور نیز وظیفه صدابرداری این برنامه را برعهده دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =