کد خبر : 198594
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۰۵
-

۹ دی باید در تاریخ انقلاب و ایران ماندگار بماند

۹ دی باید در تاریخ انقلاب و ایران ماندگار بماند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در نشست ستاد بزرگداشت حماسه مردمی نهم دی ماه اظهار کرد: این روز به‌عنوان روز حماسه بیعت ملت با ولایت است و باید اهتمام جدی برای انتقال پیام‌های این روز ماندگار انقلاب اسلامی صورت گیرد. وی خاطرنشان کرد: احساس مسئولیت و عمل صالح مردم در این حرکت و

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در نشست ستاد بزرگداشت حماسه مردمی نهم دی ماه اظهار کرد: این روز به‌عنوان روز حماسه بیعت ملت با ولایت است و باید اهتمام جدی برای انتقال پیام‌های این روز ماندگار انقلاب اسلامی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: احساس مسئولیت و عمل صالح مردم در این حرکت و حماسه بزرگ در واقع اتحاد آنان حول محور ولایت فقیه بود که باید به عنوان روز ماندگار در تاریخ انقلاب و ایران بماند.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در این روز، نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و نظام و رهبری تا آخر ایستاده‌اند، تصریح کرد: در این روز همگان تجلی ژرف‌نگری، بصیرت، دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری ملت انقلابی ایران اسلامی را نظاره‌گر بودند و  باید عمق معنای حضور مردم در این روز و دفاع و حمایت آنان از نظام جمهوری اسلامی برای جامعه تبیین و تشریح شود.

قلی‌پور ابراز امیدواری کرد: امسال نیز  یک بار دیگر مردم ولایت‌مدار بابلسر دوشادوش ملت ایران اسلامی حماسه نهم دی را با شرکت گسترده و پر شور خود گرامی می‌دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × یک =