کد خبر : 198624
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۲۰
-

کاهش دید افقی در برخی محورهای استان فارس

کاهش دید افقی در برخی محورهای استان فارس

به گزارش قائم آنلاین، حمید احمدی در گفت‌وگو ، اظهار داشت: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان در جریان است و مشکل خاصی نداریم و هیچگونه انسدای در محورهای فیروزآباد – جم به لامرد و مهر وجود ندارد. وی افزود: در ۲ محور استان محور گردنه بالنگستان منتهی به شهرستان لامرد و

به گزارش قائم آنلاین، حمید احمدی در گفت‌وگو ، اظهار داشت: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان در جریان است و مشکل خاصی نداریم و هیچگونه انسدای در محورهای فیروزآباد – جم به لامرد و مهر وجود ندارد.
وی افزود: در ۲ محور استان محور گردنه بالنگستان منتهی به شهرستان لامرد و در محور جدید کازرون مه گرفتگی را داریم و رانندگان باید سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی را در دستور کار خود قرار دهند.
احمدی ادامه داد: هم اکنون بارش شدید باران در محورهای منتهی به کازرون، مرودشت، شیراز، فسا، استهبان، فراشبند، رستم، داراب، سپیدان، زرین دشت، آباده، پاسارگاد- خرم بید، نورآباد، فیروزآباد، ارسنجان و خرامه گزارش شده است.
وی با بیان اینکه هیچگونه محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در هیچ کدام از محورها وجود ندارد و جاده های کوهستانی باز هستند، افزود: بارش برف شدید در محورهای سپیدان به یاسوج، اقلید و در محورهای منتهی به اقلید و خسروشیرین گزارش شده شده است.
احمدی تصریح کرد: باید رانندگان شرایط رانندگی در هوای بارانی را رعایت کنند، رعایت فاصله طولی و نکات ایمنی خودروها را اطمینان حاصل کنند که در طول مسیرها و محورهای مواصلاتی با مشکل مواجه نشوند.
وی گفت: همچنین در طول محورهای مواصلاتی در زمان بارندگی، آبگرفتگی بر روی سطح جاده ها و ریزش کوه در بعضی مقاطع داریم که نیاز است رانندگان این موارد را مدنظر قرار دهند با سرعت مطمئنه و به دور از سبقت غیر مجاز حرکت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − هجده =