کد خبر : 198719
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
-

مجلد دوم فلسفه ارتباطات منتشر می‌شود

مجلد دوم فلسفه ارتباطات منتشر می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، مجلد دوم «فلسفه ارتباطات: دیدگاه‌ها و بینش‌های معاصر» توسط غلامرضا آذری و حسین کیانی ترجمه شده است. در توضیح کتاب «فلسفه ارتباطات» آمده است: «این کتاب از منظر دیدگاه‌ها و بینش‌های معاصر، راه‌های مختلفی را برای درک فلسفه‌های ارتباطات ارائه می‌دهد. نویسندگان به تأملی عمیق در پدیده‌های عصر حاضر، مانند انفجار

به گزارش قائم آنلاین، مجلد دوم «فلسفه ارتباطات: دیدگاه‌ها و بینش‌های معاصر» توسط غلامرضا آذری و حسین کیانی ترجمه شده است.

در توضیح کتاب «فلسفه ارتباطات» آمده است:

«این کتاب از منظر دیدگاه‌ها و بینش‌های معاصر، راه‌های مختلفی را برای درک فلسفه‌های ارتباطات ارائه می‌دهد. نویسندگان به تأملی عمیق در پدیده‌های عصر حاضر، مانند انفجار اطلاعات و پیشرفت‌های نوینِ فناوری‌های ارتباطی و رسانه‌ای نظر دارند و سعی کردند به ما کمک کنند که شیوه‌های قابل قبول فلسفیدن ارتباطات و چگونگیِ اندیشیدن آن را دریابیم و از پرتو آن به برقراری ارتباط مؤثر با این پدیدارها، دست یازیم. اغلب مقالات می‌کوشند امید و توجهمان را به بُنیان‌های فلسفیِ علم ارتباطات که در مباحثه‌های عمومی، مناقشه‌ها، مجادله‌ها، گفت‌وگوها وگفتمان‌های غالب بیشتر دانشکده‌ها و دانشگاه‌های جهان ریشه دوانده است با برترین تعامل‌ها و تبادل‌های گروه‌های فکری و روشی این حوزه و رشته علمی رویارو کنند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه − 1 =