کد خبر : 198678
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
-

خسارت ۷۰۰ میلیاردی سیلاب به زیرساخت‌های مازندران

خسارت ۷۰۰ میلیاردی سیلاب به زیرساخت‌های مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علی‌اصغر احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه اظهار کرد: سیلاب اواخر سال گذشته و اوایل امسال به ۱۲ شهرستان از سطح استان مازندران مبلغ  یکهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به بخش‌هایی اعم از مسکن، کشاورزی و زیرساخت‌ها خسارت وارد کرد. وی با بیان اینکه سیلاب ۷۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های

به گزارش قائم آنلاین، علی‌اصغر احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه اظهار کرد: سیلاب اواخر سال گذشته و اوایل امسال به ۱۲ شهرستان از سطح استان مازندران مبلغ  یکهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به بخش‌هایی اعم از مسکن، کشاورزی و زیرساخت‌ها خسارت وارد کرد.

وی با بیان اینکه سیلاب ۷۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های استان مازندران خسارت وارد کرد، افزود: این درحالی است که ۱۵۸ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل به زیرساخت های این استان اختصاص یافته است که از این مبلغ ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای یازده دستگاه اجرایی در شهرستان سوادکوه بوده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به اینکه  اعتبارات به سازمان برنامه بودجه استان ابلاغ و در مرحله توافق نامه قرار دارد، گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان به خصوص شهرداری‌ها، راهداری، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب روستایی و شهری نسبت به جذب دیون اقدام کنند، همچنین دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان نیز نسبت به سرعت بخشیدن تخصیص این اعتبارت برای اتمام طرح‌های حوادثی اقدام نمایند.
این مسئول با تاکید براینکه با توجه به کمبود اعتبارات باید طرح‌ها الویت بندی شود، تصریح کرد: دفتر فنی فرمانداری ها باید نظارت مستقیم بر روند اجرای طرح های حوادثی داشته باشند.
احمدی در پایان با تاکید براینکه تمام تلاش ما باید رفع مشکلات مردم باشد، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید برای رفع مشکلات حوزه مدیریت بحران پا به کار باشند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =