کد خبر : 198488
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
-

اپلیکیشن رایگان پارمیس همراه، راه‌حلی ساده و جذاب برای مدیریت هزینه‌ها

اپلیکیشن رایگان پارمیس همراه، راه‌حلی ساده و جذاب برای مدیریت هزینه‌ها

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پارمیس، این روزها داشتن وسیله‌ای برای مدیریت امور مالی شخصی و خانوادگی، به یکی از ضروریات زندگی افراد با هر میزان از درآمد تبدیل‌ شده است. کسبه بازار، مدیران شرکت‌ها و سرپرستان خانواده برای جلوگیری از خرج‌های اضافه و تسلط کامل بر وضعیت مالی و دخل‌وخرج خود و اعضای

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پارمیس، این روزها داشتن وسیله‌ای برای مدیریت امور مالی شخصی و خانوادگی، به یکی از ضروریات زندگی افراد با هر میزان از درآمد تبدیل‌ شده است. کسبه بازار، مدیران شرکت‌ها و سرپرستان خانواده برای جلوگیری از خرج‌های اضافه و تسلط کامل بر وضعیت مالی و دخل‌وخرج خود و اعضای خانواده‌شان، می‌بایست اعداد و ارقام مربوط به تراکنش‌های خود را در جایی به‌ صورت کتبی ثبت کنند؛ چه به روش سنتی و در سالنامه‌های کاغذی، چه در نرم‌افزارهای رایانه‌ای همچون اکسل و یا در بهترین حالت، اپلیکیشن‌های حسابداری.

روش آخر یعنی اپلیکیشن حسابداری، مدرن‌ترین و آسان‌ترین روشی است که می‌توانید برای مدیریت امور مالی شخصی و یا حتی کاری خود پیش بگیرید. وارد کردن اطلاعات در اپلیکیشن‌های حسابداری فقط چند ثانیه از وقت شما را می‌گیرد و در آخر ماه نمودارهای تصویری که از آن‌ها مشاهده می‌کنید، تحلیل اوضاع مالی شما را برایتان آسان می‌کند. همچنین با یادآورهایی که دارند، هیچ‌گاه موعد پاس کردن چک‌ها و پرداخت اقساط وام‌هایتان را فراموش نمی‌کنید.

حسابداری شخصی پارمیس همراه؛ کامل و رایگان!

امروزه استفاده از اپلیکیشن های حسابداری به یکی از اصلی‌ترین روش‌های مدیریت هزینه‌ها و درآمد تبدیل‌ شده‌اند. اگر شما هم به دنبال یک برنامه کاربردی و جامع برای مدیریت دخل‌ و خرج خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم نرم‌ افزار حسابداری پارمیس همراه را روی تلفن همراه خود نصب کنید. علاوه بر امکان مدیریت و بودجه‌بندی هزینه‌ها، می‌توانید با پارمیس همراه حساب‌های بانکی، چک‌ها و اقساط وام‌های خود را هم مدیریت کنید.

پارمیس همراه برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS به‌صورت کاملاً رایگان عرضه‌ شده و از طریق مارکت‌های مختلف قابل دریافت و نصب است. از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به پشتیبانی از سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی و تقویم‌های میلادی، قمری و شمسی اشاره کرد. این برنامه دارای واحدهای پولی مختلفی نظیر ریال، دلار، یورو، پوند و غیره نیز است.

برنامه حسابداری پارمیس همراه این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به لیست گزارشات دسترسی داشته باشند و یا هزینه‌ها و درآمدهای ثبت‌شده را روی نمودار مشاهده کنند. از دیگر قابلیت‌های ارائه‌شده توسط این اپلیکیشن می‌توان به امکان ذخیره گزارش در قالب فایل اکسل اشاره کرد.

نرم‌افزار حسابداری پارمیس همراه امکان ثبت و مدیریت چک، وام و اقساط را هم برای شما فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید برای چک‌ها و اقساط خود یادآور ایجاد کنید. بدین ترتیب دیگر زمان پرداخت اقساط و یا سررسید چک‌های خود را فراموش نخواهید کرد.

امکان تشخیص خودکار پیامک‌های بانکی، از دیگر قابلیت‌های مهم و کاربردی نرم‌افزار حسابداری پارمیس همراه به شمار می‌رود. با فعال‌سازی این قابلیت، تراکنش‌های بانکی شما به‌صورت خودکار شناسایی و در برنامه ثبت می‌شوند. پارمیس همراه شامل ابزارهای کاربردی مختلفی هم می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به بانک یاب اشاره کرد. با استفاده از این ابزار می‌توانید به شعب بانک مورد نظر خود روی نقشه دسترسی داشته باشید.

علاوه بر تمامی قابلیت‌های ذکرشده تا به اینجا، برنامه حسابداری پارمیس همراه امکاناتی دیگری نظیر تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات برنامه، تعیین رمز عبور جهت ورود به برنامه، تغییر نوع و اندازه فونت و انتخاب تم را هم در اختیار کاربران خود قرار داده که با مراجعه به بخش تنظیمات، به‌آسانی به این قابلیت‌ها دسترسی خواهید داشت.

جمع‌بندی

با پارمیس همراه می‌توانیم حسابدار خود و اعضای خانواده باشیم. می‌توانیم علاوه بر ثبت درآمدها و هزینه‌ها، مانده بانک‌ها و صندوق‌ها را هم داشته باشیم.
می‌توانیم اعضای خانواده را تعریف کنیم تا متوجه شویم برای هر فرد چه هزینه‌هایی کردیم.
اگر چک می‌دهیم و یا می‌گیریم، پارمیس همراه آن‌ها را به‌طور کامل مدیریت خواهد کرد. با امکان ثبت وام‌ها، دیگر اقساط فراموش نمی‌شوند و جهت کنترل بهتر مخارج می‌توانیم برای هزینه‌ها و درآمدها بودجه تعریف کنیم تا نگران هزینه‌های اضافی نباشیم و درآمدهای کم کنترل و مدیریت شوند.

در پارمیس همراه تلاش شده تا بهترین و کامل‌ترین امکاناتی که یک اپلیکیشن حسابداری لازم است داشته باشد، در اختیار کاربران بگیرد. بیش از ۵۰۰.۰۰۰ نصب فعال و همچنین نظرات مثبت کاربران، نشانه‌ای موفقیت پارمیس در این امر بوده است.

پس اگر اهل حساب‌وکتاب هستید و می‌خواهید از امروز مدیریت حساب‌وکتاب خود و یا خانواده خود را شروع کنید؛ در دانلود پارمیس همراه تردید نکنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + سه =