کد خبر : 198310
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
-

سازماندهی فضای رسانه‌ای مازندران با کمک ارشاد و خانه مطبوعات

سازماندهی فضای رسانه‌ای مازندران با کمک ارشاد و خانه مطبوعات

به گزارش قائم آنلاین، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه بابل در اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد. محمدی‌فیروزجایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل در ابتدای این مراسم اظهار کرد: اصحاب رسانه ما جمعی از بسیجیان هستند، رسانه و بسیج دو جریانی در کشور هستند که تولید فکر و اندیشه

به گزارش قائم آنلاین، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه بابل در اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.

محمدی‌فیروزجایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل در ابتدای این مراسم اظهار کرد: اصحاب رسانه ما جمعی از بسیجیان هستند، رسانه و بسیج دو جریانی در کشور هستند که تولید فکر و اندیشه می‌کنند و انسجام و وحدت آنها برای جامعه برکت، خیر و سعادت خواهد داشت، همچنین اختلاف بین آنها آسیب می‌زند، از این رو با آرمان‌ها و راه امام تجدید میثاق می‌کنیم.

عبدالمهدی حق‌شناس رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران نیز اظهار کرد: تغییر و تحول در هر سازمانی وجود دارد به ویژه در نیروی انسانی که مهم‌ترین رکن هر سازمان، همین سرمایه‌های انسانی هستند، در بسیج رسانه نیز دوستان واقعا زحمت می‌کشند و همه جا پای کار انقلاب، نظام و مسئولان هستند اما شاید خیلی از ما مسئولان کمتر دیده شوند.

وی افزود: از جناب حسین‌پور جهت اقداماتی که انجام دادند تشکر داریم و از جناب رفیعی هم انتظار داریم جذب حداکثری در حوزه فعالان رسانه‌ای را مدنظر قرار دهد، بسیج رسانه یعنی استفاده از تمام ظرفیت های موجود درراستای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دراین راستا این سازمان در گام بعدی در جهت جذب حداکثری و استفاده از توانمندسازی رسانه ها گام برداشته است و امید دارد بتواند در کنار خانه مطبوعات به سازماندهی فضای رسانه ای در استان بپردازد.

روح‌الله رفیعی کشتلی مسئول جدید بسیج رسانه بابل نیز اظهار کرد: سعی بنده بر این است که از همه ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف بسیج رسانه استفاده کنم و رسالتی که برعهده‌ام است را به درستی انجام دهم.

این مسئول افزود: این سخن مقام معظم رهبری که اگر رهبر انقلاب نبودند، رییس فضای مجازی کشور می‌شدند، به خوبی اهمیت رسانه و به ویژه فضای مجازی را برای ما روشن می‌سازد، زیرا فضای مجازی یکی از راه‌های نفوذ دشمنان است و در درگیری‌های اخیر نیز شاهد بودیم که دشمنان تمام تلاش خود را برای به کارگیری این فضا و نفوذ از طریق آن داشتند.

رفیعی در پایان گفت: بسیج رسانه به معنی صرفا خبرنگار بودن نیست، همین که در رسانه‌ای فعال باشیم کافی نیست، بلکه باید بسیجی‌وار در این عرصه قدم برداریم، خودجوش و آتش‌به‌اختیار بودن مهم و اصل است.

گفتنی‌است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از عین‌الله حسین‌پور مسئول سابق بسیج رسانه بابل، روح‌الله رفیعی کشتلی، کارشناس ارشد مدیریت و از فعالین حوزه فرهنگی و رسانه‌‍ای شهرستان، به عنوان مسئول جدید معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − هشت =