کد خبر : 198014
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
-

نیروهای عراقی حمله داعش به جنوب موصل را ناکام گذاشتند

نیروهای عراقی حمله داعش به جنوب موصل را ناکام گذاشتند

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، محمد الجبوری، از مسئولان فرماندهی عملیات نینوا امروز (شنبه) با اعلام این خبر اظهار کرد: در حمله‌ امروز داعشی‌ها دو تکفیری کشته شده و یک تن دیگر از آنها بازداشت شد، همچنین مابقی تروریست‌ها به مکان نامعلومی گریختند. الجبوری گفت: گروهک‌های داعشی امروز به منزل

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، محمد الجبوری، از مسئولان فرماندهی عملیات نینوا امروز (شنبه) با اعلام این خبر اظهار کرد: در حمله‌ امروز داعشی‌ها دو تکفیری کشته شده و یک تن دیگر از آنها بازداشت شد، همچنین مابقی تروریست‌ها به مکان نامعلومی گریختند.

الجبوری گفت: گروهک‌های داعشی امروز به منزل یکی از افسران ارتش عراق در شهرک بادوش (۲۵ کیلومتری شمال غرب موصل) یورش برده و همسر و مادر او را سر بریده و از محل گریختند.

با وجود اینکه گروه تروریستی داعش اواخر سال ۲۰۱۷ از منظر نظامی شکست داده شد، اما هنوز مناطق مختلفی در استان نینوا به ویژه منطقه نزدیک به مرزهای سوریه در شمال غرب موصل شاهد اقدامات خشونت‌آمیز، آدم‌ربایی‌ها، قتل‌ها و انفجارهایی علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان به دست این تروریست‌ها هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − پنج =