کد خبر : 198099
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
-

فتح‌الله‌زاده عضو جدید هیات مدیره استقلال

فتح‌الله‌زاده عضو جدید هیات مدیره استقلال

به گزارش قائم آنلاین، مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در اظهاراتی تلویزیونی در خصوص پرداخت نشدن مطالبات استارماچونی گفت: استراماچونی قرار بود که تا ساعت ۱۲ روز جمعه شماره حساب جدید خود رااعلام کند تا پول به حسابش واریز شود ولی او ساعت ۱۵ شماره حساب خود را اعلام کرد و این امر

به گزارش قائم آنلاین، مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در اظهاراتی تلویزیونی در خصوص پرداخت نشدن مطالبات استارماچونی گفت: استراماچونی قرار بود که تا ساعت ۱۲ روز جمعه شماره حساب جدید خود رااعلام کند تا پول به حسابش واریز شود ولی او ساعت ۱۵ شماره حساب خود را اعلام کرد و این امر باعث شد تا پول روز دوشنبه در حساب او قابل برداشت باشد. اگر این مربی ساعت ۱۲ شماره حسابش را اعلام می‌کرد، امروز پول در حسابش بود.

او در پاسخ به سوالی درباره مدیرعاملی علی فتح‌الله‌زاده هم گفت: آقای فتح‌الله‌زاده جلسه‌ای با وزیر داشتند و امروز هم در وزارت خانه با دیگر مسئولین دیدار داشتند. ایشان به عضویت هیات مدیره استقلال در آمده‌اند. در خصوص مدیرعاملی هم باید بگویم که اعضای هیات مدیره، مدیرعامل را انتخاب می‌کنند و در نهایت به وزیر ورزش معرفی می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 3 =