کد خبر : 197743
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
-

یارمحمدی: اشتغال جوانان باید در اولویت برنامه کاندیداهای انتخابات باشد

یارمحمدی: اشتغال جوانان باید در اولویت برنامه کاندیداهای انتخابات باشد

به گزارش قائم آنلاین، علیم یارمحمدی در گفت‌وگو ، با بیان اینکه بیکاری جوانان تبعات اجتماعی به همراه داشته و دارد، به ضرورت فراهم کردن بستر اشتغال برای جوانان تاکید و بیان کرد: یکی از مهم ترین مطالبات مردم از مجلس فراهم کردن بستر مناسب اشتغال است. چراکه در هر خانه ای چندین جوان تصحصیل

به گزارش قائم آنلاین، علیم یارمحمدی در گفت‌وگو ، با بیان اینکه بیکاری جوانان تبعات اجتماعی به همراه داشته و دارد، به ضرورت فراهم کردن بستر اشتغال برای جوانان تاکید و بیان کرد: یکی از مهم ترین مطالبات مردم از مجلس فراهم کردن بستر مناسب اشتغال است. چراکه در هر خانه ای چندین جوان تصحصیل کرده بیکار وجود دارد و همه منتظر فراهم شدن بستری مناسب برای اشتغال هستند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان اینکه امروز بزرگ ترین هنر اجرایی فراهم کردن بستری مناسب برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی و جوانان است، با اشاره به تلاش مجلس برای اشتغال جوانان، بیان کرد: تاکنون مجلس چندین طرح در این زمینه دنبال کرده است اما عملا این طرح ها راه به جایی نبرده است. امروز سران سه قوه و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید داشته‌اند که اشتغال جوانان در اولویت باشد.

یارمحمدی افزود: باید از ظرفیت کارشناسان و نخبگان جامعه در این راستا استفاده کرد. کاندیداهای انتخابات مجلس نیز در انتخابات پیش رو باید بحث اشتغال را در برنامه های پیشنهادی خود در اولویت قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =