کد خبر : 197635
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
-

کامل ترین ذکر نماز است

کامل ترین ذکر نماز است

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در اختتامیه بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز اظهار کرد: توفیقی شد در این اجلاس مبارک و بیست و هشتمین نشست علما، صاحب نظران و فرهیختگان با ابتکار عالمی عالی قدر حجت الاسلام قرائتی حضور پیدا کنیم. وی تصریح کرد: از پیام جامع مقام معظم

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در اختتامیه بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز اظهار کرد: توفیقی شد در این اجلاس مبارک و بیست و هشتمین نشست علما، صاحب نظران و فرهیختگان با ابتکار عالمی عالی قدر حجت الاسلام قرائتی حضور پیدا کنیم.
وی تصریح کرد: از پیام جامع مقام معظم رهبری در این اجلاس بهرمند شدیم، موضوع نماز بسیار موضوع پر بحث و قابل توجه برای حوزه و دانشگاه بوده است.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: بر اساس پیام های مقام معظم رهبری به این اجلاس و پیگیری حجت الاسلام قرائتی بسیاری از اندیشمندان در این اجلاس ها نماز قلم زدند و بسیاری از مسیرهای سلوک راه خدا به نگارش در آمده است.
رئیسی تاکید کرد: با وجود همه آن چیزی که تا امروز پرداخته شده ظرفیت زیادی برای پردازش نماز وجود دارد و این اجلاس فرصت مناسبی برای بازنگری به عملکرد مسوولان است تا گام اساسی در این راستا برگزار شود.
وی بیان کرد: نخستین شرط برای جایگاه قدرت در حکومت اسلامی اقامه نماز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + بیست =