کد خبر : 197619
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
-

حضور ۶ میلیون گردشگر داخلی در لرستان طی دو سال

حضور ۶ میلیون گردشگر داخلی در لرستان طی دو سال

به گزارش قائم آنلاین، امین قاسمی امروز در گفت‌وگو ، در خرم‌آباد، اظهار داشت: ۱۴۲ واحد اقامتی که شامل  هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی سفره خانه‌های سنتی و مجتمع‌های خدماتی بین راهی بوده در لرستان وجود دارد. وی با بیان اینکه ۲۲ هتل با ظرفیت یک‌هزار و ۷۰۵ تخت و ۱۰ مهمان‌پذیر با ظرفیت ۲۹۰ تخت

به گزارش قائم آنلاین، امین قاسمی امروز در گفت‌وگو ، در خرم‌آباد، اظهار داشت: ۱۴۲ واحد اقامتی که شامل  هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی سفره خانه‌های سنتی و مجتمع‌های خدماتی بین راهی بوده در لرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۲۲ هتل با ظرفیت یک‌هزار و ۷۰۵ تخت و ۱۰ مهمان‌پذیر با ظرفیت ۲۹۰ تخت در سطح لرستان فعال هستند، افزود: برای افزایش ظرفیت صنعت گردشگری در لرستان با انجام ۶۲ پروژه گردشگری در لرستان موافقت کرده‌ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع لرستان بیان کرد: این ۶۲ طرح شامل ۲۴ سفره خانه سنتی، ۱۳  اقامتگاه بومگردی، ۷ اقامتگاه، ۴ هتل، ۴ واحد تاسیسات اقامتی و پذیرایی و یک واحد مهمانپذیر بوده است.

قاسمی با اشاره به اینکه حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از یک هزار و ۲۵۰  شغل در لرستان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته بیش از ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار گردشگر داخلی از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ورود این حجم از مسافر به لرستان تاثیرات مثبت زیادی بر اقتصاد مردم دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع لرستان گفت: همچنین طی دو سال گذشته بیش از ۳ هزار گردشگر خارجی لرستان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب نموده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 9 =