کد خبر : 197642
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
-

ارسال ۷۰۰ اثر به جشنواره ابوذر مازندران

ارسال ۷۰۰ اثر به جشنواره ابوذر مازندران

به گزارش قائم آنلاین، عبدالمهدی حق‌شناس در گفت‌وگو ، در خصوص جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تاکنون، تعداد آثار ارسالی به نخستین جشنواره ابوذر مازندران به بیش از ۷۰۰ اثر رسید. وی افزود: در مجموع، تعداد ۳۳۹ یادداشت و گزارش، ۴۳ مستند، ۲۷ کلیپ، ۳

به گزارش قائم آنلاین، عبدالمهدی حق‌شناس در گفت‌وگو ، در خصوص جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تاکنون، تعداد آثار ارسالی به نخستین جشنواره ابوذر مازندران به بیش از ۷۰۰ اثر رسید.

وی افزود: در مجموع، تعداد ۳۳۹ یادداشت و گزارش، ۴۳ مستند، ۲۷ کلیپ، ۳ کاریکاتور و ۲۹۶ عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران خاطرنشان کرد: این آثار توسط پنج داور در تهران و با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران داوری خواهد شد و نتایج آن در اوایل دی‌ماه امسال با برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در چالوس اعلام و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

حق‌شناس با اشاره به اینکه قرار است کتاب جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران تهیه و چاپ شود، اعلام کرد: در سال گذشته ۲۰ هزار اثر در کل کشور به این جشنواره ارسال شده بود.

وی با بیان اینکه مازندران خبرنگاران توانمند زیادی در حوزه‌های مختلف دارد، ادامه داد: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، معاونت فرهنگی هنری و روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا، بسیج رسانه مازندران، سازمان فضای مجازی بسیج در هشت محور و هشت قالب مجزا ویژه اصحاب رسانه و خبر استان در دستور کار اجرایی قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: جدا از تقدیر از برگزیدگان اول تا سوم هر یک از محورهای مذکور در سطح استانی، آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری جشنواره ابوذر جهت داوری در سطح ملی نیز ارسال خواهد شد که از نفرات برگزیده ملی نیز جداگانه به صورت کشوری تقدیر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 12 =