کد خبر : 197476
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
-

نحوه خرید تور ارزان استانبول با بیسان گشت

نحوه خرید تور ارزان استانبول با بیسان گشت

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام بیسان گشت مهر، مسافران عزیز می‌تواند با شماره مستقیم شرکت ۰۲۱۶۶۵۳۸۰۶۱ با بخش فروش تور های استانبول در تماس باشند و بعد از مشاوره کامل بهترین تور استانبول را خریداری نمایند و یا از طریق وبسایت bisungasht.com  وارد سایت شده و مسیر خود را انتخاب نمایند و بنا به سلیقه

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام بیسان گشت مهر، مسافران عزیز می‌تواند با شماره مستقیم شرکت ۰۲۱۶۶۵۳۸۰۶۱ با بخش فروش تور های استانبول در تماس باشند و بعد از مشاوره کامل بهترین تور استانبول را خریداری نمایند و یا از طریق وبسایت bisungasht.com  وارد سایت شده و مسیر خود را انتخاب نمایند و بنا به سلیقه خود پکیج تور خود را ساخته و رزرو کنند.

تور ارزان استانبول :

شهر زیبای استانبول از دیرباز شهری توریستی بوده و همواره مسافران خود را حفظ کرده است. چه در تابستان باشد و چه زمستان این شهر زیبا همواره میزبان مهمانان فراونی از کشورهای مختلف من جمله ایران می‌باشد. بی‌شک در بین گردشگران ایرانی که علاقه زیادی به سفر و تجربه مکان‌های جدید دارند، این شهر جز اولین اولویت‌هایشان بوده، در واقع نمی‌شود گردشگر بود و سفر به استانبول جز اولین تجربه‌های سفر هر گردشگری نباشد. با توجه به بالابودن طرفداران تور استانبول، رقابت برای تور ارزان استانبول بسیار بالاست، شرکت بیسان گشت مهر با توجه به این که مجری مستقیم تور استانبول و همچنین بسیاری مسیرهای دیگر چون تور باکو می‌باشد همواره تورهای ارزان فراوانی را به نقاط مختلف برگزار می‌کند که یکی از مهمترین تورهای خارجی شرکت بیسان گشت تور استانبول می‌باشد.

تور ارزان استانبول به صورت هوایی :

سفر به استانبول به صورت هوایی در هر تایمی از سال طرفداران خود را دارد و همواره پروازهای مسیر تهران_ استانبول سریعا پر می‌شود. در تایم‌هایی چون اواخر پاییز و زمستان به علت بارش‌ها و سرمای حکمفرما در استانبول، تا حدودی از متقاضیان سفر به استانبول کاسته می‌شود و افرهای ویژه‌ای در این تایم‌ها ارایه می‌گردد. در واقع با شروع سرما هتل ها افر های خوبی را ارایه می کنند و قیمت پرواز ها شکسته می شود. شرکت بیسان گشت همواره آفر های خود را به صورت روزانه در وبسایت خود به روز مینماید. برای اطلاع از آفرهای تور لحظه آخری و ارزان استانبول کافیست وارد وبسایت بیسان گشت شده و در بخش تور های استانبول آفر های ویژه تور استانبول را بررسی نمایید و یا با تماس مستقیم با شرکت از آفرهای روز استانبول و یا هر مسیر دیگری اطلاع پیدا کنید. گفتنی است با توجه به این که قیمت پروازها ثابت نمی‌باشد معمولا یکی دو روز قبل از اجرای تور به دلیل کاهش قیمت پروازها، معمولا آفرهای فوق‌العاده‌ای ارایه می‌شود.

تور ارزان استانبول به صورت زمینی :

تورهای زمینی استانبول که هم به صورت تور زمینی استانبول با قطار و هم به صورت تور زمینی استانبول با اتوبوس برگزار می‌شوند، معمولا در کل تایم سال قیمت‌های ثابتی دارند.البته در زمان‌های لوسیزن، چون پاییز و زمستان بی‌شک ارزان‌تر از تایم‌های پر طرفدار مانند بهار و تابستان می‌باشد. اما تفاوت تور هوایی در این تایم ها خیلی محسوس تر از تور زمینی می‌باشد. گفتنی است که تورهای زمینی استانبول با اتوبوس و به صورت گروهی معمولا در تابستان‌ه ا اجرا می‌شود اما این نوع تور به صورت انفرادی در هر تایمی از سال قابل رزرو و اجرا می‌باشد. در تور زمینی استانبول با اتوبوس، از ترمینال غرب تهران و با اتوبوس‌های  vip ۲۵  آغاز می‌شود و مدت زمان مسیر تا رسیدن به استانبول حدود ۳۶ ساعت می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + چهارده =