کد خبر : 197516
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
-

توجه به رویکردهای عارفانه و اجتماعی در کتاب «بیجاده‌ی جنون»

توجه به رویکردهای عارفانه و اجتماعی در کتاب «بیجاده‌ی جنون»

به گزارش قائم آنلاین، اکبر رشنو امروز در نشست ادبی و نقد کتاب که با حضور تعدادی از اصحاب فرهنگ و هنر برگزار شد، عنوان کرد: به لطف خدا توانسته‌ام تا کنون ۴ کتاب به چاپ برسانم که ۳ کتاب در حوزه شعر سپید و یک کتاب نیز در حوزه مقالات ادبی و بر محوز

به گزارش قائم آنلاین، اکبر رشنو امروز در نشست ادبی و نقد کتاب که با حضور تعدادی از اصحاب فرهنگ و هنر برگزار شد، عنوان کرد: به لطف خدا توانسته‌ام تا کنون ۴ کتاب به چاپ برسانم که ۳ کتاب در حوزه شعر سپید و یک کتاب نیز در حوزه مقالات ادبی و بر محوز بررسی و چگونگی خاستگاه شعر سپید است.

وی افزود: کتاب «بیجاده‌ی جنون» که اخیرا رونمایی شد به سبک شعر سپید بوده و با زبانی نمادین از الام و مشترک انسان، رویکردهای عاشقانه و عارفانه و اجتماعی دارد.

نویسنده نویسنده کتاب «بیجاده‌ی جنون» گفت: هدف از نوشتن این نوع آثار این بوده که بتوان به تربیت و آموزش در راستای مقام متعالی انسان حرکت و کمک کرد.

وی بر تقویت جوانان در حوزه فرهنگ و هنر و به ویزه شعر تاکید کرد و گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود که جوانان بتوانند در مسیر پرورش افکار و علایق خود حرکت کنند چنانکه این موضوع در تعالی روحی و روانی آنها تاثیر بالایی خواهد داشت.

شایان ذکر است چند روز پیش کتاب «بیجاده‌ی جنون» به نویسندگی استاد اکبر رشنو و با همکاری دانشگاه فرهنگیان لرستان و مساعدت اداره ارشاد لرستان رونمایی شد.

پیش از این مجموعه شعر «ماه بر چکاد» این شاعر پیشکسوت بعنوان کتاب دو سالانه لرستان انتخاب شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =