کد خبر : 197237
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
-

کارخانه تولید کاغذ از زباله در نکا احیا شد

کارخانه تولید کاغذ از زباله در نکا احیا شد

به گزارش قائم آنلاین، صبح امروز با حضور مسؤولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) احیا و بهینه‌سازی کارخانه تولید کاغذ از زباله در نکا بهره‌برداری شد. همچنین سه طرح اقتصادی اشتغالزا در جویبار، آمل و بابل توسط ستاد اجرایی فرمان امام با اشتغالزایی برای ۷۵۵ نفر در استان مازندران به بهره‌برداری رسیده است. رئیس کارخانه

به گزارش قائم آنلاین، صبح امروز با حضور مسؤولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) احیا و بهینه‌سازی کارخانه تولید کاغذ از زباله در نکا بهره‌برداری شد.

همچنین سه طرح اقتصادی اشتغالزا در جویبار، آمل و بابل توسط ستاد اجرایی فرمان امام با اشتغالزایی برای ۷۵۵ نفر در استان مازندران به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس کارخانه پارس کاغذ نکا در مراسم بهینه‌سازی این کارخانه گفت: این کارخانه به‌دلیل مشکلات اقتصادی دچار مرگ مغزی شده بود، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با حمایت و سرمایه‌گذاری خود این مجموعه را دوباره زنده کرد و برای ۲۰۰خانواده شغل ایجاد کرد.

این کارخانه در چندماه اخیر ۷۵۰هزار دلار به کشورهای ترکمنستان و عراق، کاغذ حاصله از بازیافت زباله صادر کرده است این واحد، ظرفیت تولید سالانه ۱۲هزار تن کاغذ را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =