کد خبر : 197209
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
-

خوشبینی کویت به حل بحران شورای همکاری خلیج فارس

خوشبینی کویت به حل بحران شورای همکاری خلیج فارس

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته روزنامه کویتی “النهار”، خالد جارالله، معاون وزیر خارجه کویت خاطرنشان کرد: ما نسبت به آغاز فضای تلاش‌ها با هدف پایان دادن به اختلافات نگران نیستیم و خوشبین هستیم که این اختلافات به زودی حل خواهند شد. خالد جارالله همچنین تصریح کرد: کویت همچنان به حل بحران کشورهای حاشیه خلیج

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته روزنامه کویتی “النهار”، خالد جارالله، معاون وزیر خارجه کویت خاطرنشان کرد: ما نسبت به آغاز فضای تلاش‌ها با هدف پایان دادن به اختلافات نگران نیستیم و خوشبین هستیم که این اختلافات به زودی حل خواهند شد.

خالد جارالله همچنین تصریح کرد: کویت همچنان به حل بحران کشورهای حاشیه خلیج (فارس) خوشبین است و گام‌های آشتی و کانال‌ها برای پایان دادن به اختلافات بر اساس اقدامات ثابت و رو به جلو در مسیر مثبتی قرار دارند.

در همین راستا، عبدالخالق عبدالله، یکی از شخصیت‌های آکادمیک اماراتی خاطرنشان کرد، به حل اختلافات میان کشورهای حاشیه خلیج فارس و قطر خوشبین هستیم و نشست ریاض همان مکان مناسب و کلید حل اختلافات است.

عربستان، امارات، بحرین و مصر از ۵ ژوئن ۲۰۱۷ به اتهام حمایت قطر از “تروریسم” روابط‌شان با این کشور را قطع کرده‌اند و اردن نیز همزمان با این سه کشور، سفیر خود را از دوحه فراخوانده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =