کد خبر : 197249
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
-

«البرزی» و «شمس» به اتحادیه «میوه‌ و تره‌بار» بازگشتند

«البرزی» و «شمس» به اتحادیه «میوه‌ و تره‌بار» بازگشتند

به گزارش قائم آنلاین، رضا البرزی‌دعوتی و علیرضا شمس که توسط کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان عزل شده بودند به حکم دیوان عدالت اداری به ترتیب به عنوان رئیس اتحادیه و نایب رئیس به اتحادیه میوه و تره‌بار همدان بازگشتند. رضا البرزی دعوتی مهرماه سال ۱۳۹۷ توسط کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان برکنار

به گزارش قائم آنلاین، رضا البرزی‌دعوتی و علیرضا شمس که توسط کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان عزل شده بودند به حکم دیوان عدالت اداری به ترتیب به عنوان رئیس اتحادیه و نایب رئیس به اتحادیه میوه و تره‌بار همدان بازگشتند.

رضا البرزی دعوتی مهرماه سال ۱۳۹۷ توسط کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان برکنار شد. در دوران مدیریت او اقداماتی همچون مسقف سازی بازار سرگذر و سبزه میدان انجام شد و پیگیری کف‌سازی بازار سرگذر به عنوان مهم‌ترین بازار میوه ‌و تره‌بار شهر همدان انجام شد.

از طرف دیگر در دوره مدیریت او قیمت انواع میوه و سبزی به‌روز در سایت اتحادیه درج می‌شد. پس از البرزی، علیرضا شمس نایب رئیس اتحادیه به عنوان رئیس سکان هدایت بازار میوه‌ و تره‌بار را به دست گرفت. شمس پیش از این سابقه رئیس اتاق اصناف همدان را نیز در کارنامه کاری خود داشت اما تنها چند ماه پس از به دست گرفتن مدیریت اتحادیه او نیز عزل شد.

با این روند بازار میوه‌وتره‌بار نیز که از ثبات لازم بنا به دلایل مختلف برخوردار نبود، با تلاطم بیشتری مواجه شد. اما درست ۱۴ ماه پس از عزل البرزی، دیوان عدالت اداری حکم به بازگشت آن داد و مسؤولان نیز از این اتفاق استقبال کردند تا این رئیس اتحادیه تحصیلکرده به اقدامات خود ادامه دهد.

همزمان با بازگشت البرزی، شمس نیز مجدداً به عنوان نایب رئیس اتحادیه حکم بازگشت گرفت. البته او برای بار دیگر به عنوان کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در دور یازدهم ثبت نام کرد تا بار دیگر شانس خود را بیازماید.

در مجموع انتظار داریم با این تغییر و تحولات، ساماندهی بازار را در دو برهه زمانی مهم پیش رو از جمله شب یلدا و بازار شب عید بار دیگر ببینیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =