کد خبر : 196680
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
-

برگزاری جلسات هیات‌های اجرایی کمیته ملی المپیک در فدراسیون‌ها

برگزاری جلسات هیات‌های اجرایی کمیته ملی المپیک در فدراسیون‌ها

به گزارش قائم آنلاین، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک با بیان این مطلب ابراز داشت: بنا بر تاکید رییس کمیته ملی المپیک و موافقت هیات اجرایی از این پس تا پایان سال‌ جاری جلسات هیات اجرایی یک در میان در محل کمیته و فدراسیون‌های ورزشی برگزار می‌شود. در همین راستا و بنا بر

به گزارش قائم آنلاین، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک با بیان این مطلب ابراز داشت: بنا بر تاکید رییس کمیته ملی المپیک و موافقت هیات اجرایی از این پس تا پایان سال‌ جاری جلسات هیات اجرایی یک در میان در محل کمیته و فدراسیون‌های ورزشی برگزار می‌شود.

در همین راستا و بنا بر تاکیدات ریاست محترم کمیته و اعضای هیات اجرایی پنجاه یکمین نشست هیات اجرایی کمیته در ساختمان فدراسیون‌های ورزشی واقع در خیابان انصاری برگزار شد که در این نشست روسای فدراسیون‌های گلف و اسکواش میهمان هیات اجرایی بوده و گزارشی از روند فعالیت‌های خود جهت حضور در رقابت‌های بین‌المللی و دیگر برنامه و خواسته‌های خود ارائه کردند  که درخواست‌های آنها مورد  بحث و تبادل نظر قرار گرفت  و مقرر شد در همین راستا حمایتهای لازم از این دو فدراسیون جهت تحقق برنامه های مد نظرشان صورت پذیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رشته وودبال در بازی‌های آسیایی ساحلی چین حضور دارد مسئولین فدراسیون گلف، خواستار اعزام به این بازی‌ها بودند که مورد تایید هیات اجرایی قرار گرفت و  در ادامه تصمیم بر آن شد در صورتی که گلف در بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۲۲ حضور داشته باشد مورد حمایت قرار گیرد.

سعیدی ابراز داشت: همچنین رییس فدراسیون اسکواش گزارشی از فعالیت‌ها و افتخارات این رشته ارائه کردند که رییس محترم کمیته از تلاشهای اسکواش و موفقیت هایی که داشت ابراز رضایت داشت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در خاتمه این نشست به همراه رییس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و از فدراسیون‌های مستقر در ساختمان مذکور دیدن کرده و ضمن تقدیر از تلاشهای پرسنل و کارمندان فدراسیون‌های شمشیر بازی، گلف، اسکواش، اسکی و بیماری‌های خاص برای تمامی آنها در خدمت‌گزاری به جامعه ورزش کشور تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =