کد خبر : 196301
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
-

هفته خوب بانوان اصفهانی‌ در فوتبال، هندبال و فوتسال

هفته خوب بانوان اصفهانی‌ در فوتبال، هندبال و فوتسال

به گزارش قائم آنلاین، در روز ۱۵ آذر ماه علاوه بر این‌که لیگ برتر هندبال بانوان و آقایان برگزار شد، وضعیت مبهم امیر غفور در جام باشگاه‌های والیبال جهان مشخص شد. مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان ✅ هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد که سپاهان اصفهان با نتیجه ۳۱ بر

به گزارش قائم آنلاین، در روز ۱۵ آذر ماه علاوه بر این‌که لیگ برتر هندبال بانوان و آقایان برگزار شد، وضعیت مبهم امیر غفور در جام باشگاه‌های والیبال جهان مشخص شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد که سپاهان اصفهان با نتیجه ۳۱ بر ۲۰ مقابل نفت وگاز گچساران پیروز شد، ذوب‌آهن نیز با نتیجه ۲۶ بر ۱۲ برابر ارشیاشید طرقبه به برتری رسید.

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر آقایان نیز جمعه ۱۵ آذر ماه با انجام ۵  دیدار به پایان رسید که مس کرمان صدر‌نشین گروه ب در مصاف با سپاهان در خانه این تیم صاحب پیروزی ۳۱ بر ۲۶ شد؛ ذوب‌آهن اما با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ مقابل زغال سنگ طبس پیروز شد.

✅ هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد که سپاهان اصفهان با نتیجه ۵ بر یک هیأت البرز را شکست داد؛ ذوب‌آهن نیز در فولادشهر با نتیجه ۲ بر یک از سد ملوان گذشت.

✅ هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی پیگیری شد که تیم نامی‌نو اصفهان در ساری با نتیجه یک بر صفر شهروند را از پیش رو برداشت؛ هیأت فوتبال اصفهان اما با نتیجه ۵ بر صفر مقابل رهیاب ملل شکست خورد.

✅ سهیلا منصوریان سانداکار وزن ۵۲- کیلوگرم تیم ملی ووشوی بانوان کشورمان با قراردادی سه ساله به باشگاه شین در لیگ ووشو چین پیوست، سهیلا منصوریان دارنده نشان طلای مسابقات جام جهانی در سال ۲۰۱۴ است.

وی مدال برنز نهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی آسیا در تایوان را در کارنامه خود دارد و حالا قرار است به مدت سه سال برای یک باشگاه چینی در لیگ این کشور مبارزه کند.

✅ تیم والیبال لوبه در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در حال رقابت با حریفانش است، امیر غفور، پشت خط زن ایرانی این تیم در سه بازی اخیر لوبه در ترکیب تیمش قرار نگرفته است.

بر اساس اعلام رسانه‌های ایتالیایی دلیل غیبت امیر غفور در بازی‌های لوبه در جام باشگاه‌های جهان مصدومیتش از ناحیه کمر است و به گفته پاسور این تیم در حال ریکاوری است و خیلی زود به تیم باز می‌گردد.

✅ حمید احمدی بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند که در جریان بازی با شهروند ساری به دلیل اتفاقات در بازی با محرومیت ۶ ماهه روبه‌رو شده بود، از سوی کمیته استیناف بخشیده شد.

بعد از این رای، باشگاه گیتی‌پسند با فرجام‌خواهی این بازیکن به کمیته استیناف اعتراض کرد و کمیته استیناف با توجه به سپری شدن نیمی از محرومیت احمدی حکم او را به حالت تعلیق درآورد؛ در پایان حکم ذکر شده که در مدت تعلیق، چنانچه وی مرتکب تخلفی شود، حکم تعلیقی وی بار دیگر اجرا خواهد شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ آرمین هادی پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران در فینال مسابقات گرند پری با شکست حریف پرتغالی نخستین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را برای تکواندو کشورمان کسب کرد.

✅ مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر کشور با شرکت ۱۴۰ ورزشکار از ۲۲ استان به میزبانی استان قزوین و با هدف انتخاب ترکیب تیم ملی جوانان  برگزار شد و در پایان نیز نفرات و تیم‌های برتر نیز مشخص شدند.

در بخش انفرادی محمدعباس رضایی در رده سنی نوجوانان و امیررضا ثمودی در رده سنی جوانان قهرمان شدند؛ در بخش تیمی رده سنی نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری قهرمان شد و در رده سنی جوانان نیز استان همدان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

✅ در هشتمین روز از رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا، اقیانوسیه تایلند ۲۰۱۹، تیم ملی مردان ایران با نتیجه ۷۷ بر ۶۵ مغلوب استرالیا شد و بدین ترتیب به مرحله رده‌بندی راه یافت؛ شاگردان میرعظیمی فردا برابر تیم ملی ژاپن قرار می‌گیرند و برای ایستادن در جایگاه سومی مسابقات به رقابت می‌پردازند.

✅ مسابقات پرش با اسب قهرمانی آسیا از روز گذشته در تایلند آغاز شد، در پایان روز دوم و با برگزاری راند اول و دوم این مسابقات عادل کشاورز و فرهنگ صادقی توانستند در لیست ۲۵ نفر سوارکار فینال انفرادى قرار بگیرند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس به پایان رسید و تیم منتخب این هفته منتشر شده است؛ در این هفته لیورپول موفق شد دربی مرسی ساید را مقابل اورتون با پیروزی پرگل به پایان برساند و به صدرنشینی مقتدرانه خود در لیگ جزیره ادامه داد.

مچستر یونایتد در دیدار مقابل تاتنهام و شاگردان مورینیو به پیروزی دو بر یک رسید تا بردی ارزشمند را کسب کند، شاگردان لمپار مقابل استون ویلا پیروز شدند تا روی ریل پیروزی مجددا قرار بگیرد؛ بر این اساس تیم منتخب این هفته  توسط آلن شیرر به شرح زیر منتشر شده است.

✅ بحران مصدومیت در این فصل دامن گیر رئال شده به سردردی دائمی برای زیدان تبدیل شده است؛ گرت بیل، ادن ازارد و مارسلو ۳ مصدوم جدید قوهای سپید هستند که تازه به لیست بلندبالای مصدومان اضافه شدند. این ۳ بازیکن به احتمال قوی غایبان ال کلاسیکو خواهند بود.

بنا به آمار ۲۹ مصدومیت برای ۱۶ بازیکن رئال در این فصل رخ داده که در نوع خودش عجیب و غریب است. این تعداد مصدومیت بالا تنها در ۴ ماه رخ داده است؛ در فصل گذشته نیز رئال مادرید با مصدومیت‌های زیاد مواجه بود، مادریدی‌ها فصل گذشته نیز ۵۰ مصدومیت برای ۲۳ بازیکن خود داشتند.

✅ سایت espn برای انتخاب برترین و ارزشمندترین بازیکن فصل جاری NBA یک نظرسنجی را ترتیب داد؛ در این نظرسنجی که ۱۰۱ خبرنگار، گزارشگر و اهالی رسانه شرکت کردند، ۱۲ بازیکن در لیست رای گیری بودند که در نهایت یانیس آنتته کومپو از میلواکی باکز بیشترین آرا را کسب کرد.

پس از وی، لبران جیمز از لیکرز، لوکا دونچیچ از دالاس و جیمز هاردن از هیوستون در رده‌های بعدی قرار گرفتند؛ آنتته کومپو سال گذشته عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل را به خود اختصاص داد و در این فصل نیز شانس بالایی برای انتخاب دوباره دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =