کد خبر : 196441
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
-

رئیس دیوان عالی کشور: دانشجو مبدا حرکت و خیزش است

رئیس دیوان عالی کشور: دانشجو مبدا حرکت و خیزش است

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام سیداحمد مرتضوی مقدم بعد از ظهر امروز (شنبه) در آیین گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری برگزار شد با بیان اینکه روز دانشجو روز مبارکی است، اظهار کرد: همه این نکته را قبول دارند که دانشجو ذخیره علمی و مدیریتی کشور است. هر چه

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام سیداحمد مرتضوی مقدم بعد از ظهر امروز (شنبه) در آیین گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری برگزار شد با بیان اینکه روز دانشجو روز مبارکی است، اظهار کرد: همه این نکته را قبول دارند که دانشجو ذخیره علمی و مدیریتی کشور است. هر چه پرورش بهتری در دانشجویان عزیز صورت گیرد مرتبه و مقام والاتری کسب خواهد کرد و آینده کشور متعلق به دانشجویان امروز است.

وی با بیان اینکه دانشجو یعنی فکر و اندیشه ادامه داد: دانشجو یعنی بینش و دانش و دانشجو منبعی است که در آینده باید از آنها برای اداره کشور استفاده شود.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: همچنین دانشجو مبدا حرکت و خیزش است و اگر در مسیر حق باشد این حرکت و  خیزش در جهت اعتلای کشور مبارک خواهد بود.

وی با بیان اینکه دانشجویان مایه افتخار این کشور هستند، اظهار کرد: دانشجویان نخبه، صاحب فکر، خلاق و مبتکر امید آینده کشور هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 14 =