کد خبر : 196154
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
-

اسرائیل سامانه‌های راداری به ارزش ۱۲۵ میلیون دلار به جمهوری چک می‌فروشد

اسرائیل سامانه‌های راداری به ارزش ۱۲۵ میلیون دلار به جمهوری چک می‌فروشد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، وزارت جنگ اسرائیل اعلام کرد، این توافق‌نامه در پراگ امضا شده و بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ اجرایی می‌شود. طبق اعلام این وزارت‌خانه، این رادارها در سامانه دفاع هوایی جمهوری چک نصب و از سکوهای پرتاب موشک‌های موجود در پراگ استفاده خواهد شد. در بیانیه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، وزارت جنگ اسرائیل اعلام کرد، این توافق‌نامه در پراگ امضا شده و بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ اجرایی می‌شود.

طبق اعلام این وزارت‌خانه، این رادارها در سامانه دفاع هوایی جمهوری چک نصب و از سکوهای پرتاب موشک‌های موجود در پراگ استفاده خواهد شد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: رادارهای مورد استفاده برای نظارت هوایی و دفاع “با سیستم های فرماندهی و کنترل چک و ناتو سازگار خواهند بود.”

در همین راستا، وزیر دفاع جمهوری چک گفت، خرید این سامانه یکی از پروژه‌های اصلی جهت به روز رسانی نیروهای مسلح کشورش است.

وی افزود، این توافق‌نامه آغازی برای پایان دادن به وابستگی جمهوری چک به تجهیزات نظامی قدیمی است و در عین حال موجب می‌شود، سامانه‌های مدرنی را که توسط یک شریک “استراتژیک” در درگیری‌ها آزمایش شده، در اختیار داشته باشد.

شرکت سامانه‌های موشکی رژیم صهیونیستی با بودجه آمریکا دست به توسعه سامانه گنبد آهنین زده و این سامانه از سال ۲۰۱۱ توسط این رژیم مورد استفاده قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + چهار =