کد خبر : 195982
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
-

هیئت اجرایی انتخابات مجلس در جویبار مشخص شدند

هیئت اجرایی انتخابات مجلس در جویبار مشخص شدند

به گزارش قائم آنلاین،  سیدعلی اسد در نشست انتخاب اعضای هیات اجرایی شهرستان جویبار تاکید کرد: در راستای  اجرای ماده ۳۲ قانون انتخابات و از بین ۳۰ معتمد محلی ۸ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند. وی افزود: در روند انتخاب این معتمدان به قشرها و اقوام مختلف نسبت به جمعیت شهرستان جویبار در

به گزارش قائم آنلاین،  سیدعلی اسد در نشست انتخاب اعضای هیات اجرایی شهرستان جویبار تاکید کرد: در راستای  اجرای ماده ۳۲ قانون انتخابات و از بین ۳۰ معتمد محلی ۸ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

وی افزود: در روند انتخاب این معتمدان به قشرها و اقوام مختلف نسبت به جمعیت شهرستان جویبار در این حوزه انتخابیه توجه لازم صورت گرفت.

فرماندار جویبار تصریح کرد: اعضای هیات اجرایی تا پایان انتخابات وظیفه بررسی صلاحیت داوطلبان، صحت برگزاری انتخابات، تعیین شعب اخذ رای، تعیین اعضای شعب اخذ رای و صدور اعتبارنامه نماینده منتخب را برعهده دارند.  اسد یادآور شد: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند و پرشور در شهرستان جویبار فراهم شده است.

وی اظهار کرد: نیروی انسانی مورد نیاز، رایانه، تقسیم‌بندی فعالیت اجرایی و امکانات لازم در شهرستان جویبار فراهم و تأمین شده است.  به گزارش جویباران، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند سال‌جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =