کد خبر : 195663
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
-

طراحی اپلیکیشن فرصتی برای رونق کسب و کار

طراحی اپلیکیشن فرصتی برای رونق کسب و کار

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام ویستا، موبایلهای هوشمند بدلیل راحتی و سهولت در استفاده، محبوبیت چشمگیری در میان مردم پیدا کرده‌اند. شرکت نرم‌افزاری ویستا با داشتن کادری حرفه‌ای و باتجربه درزمینهٔ ساخت اپلیکیشن موبایل ،فرصتی را برای مشاغل گوناگون فراهم کرده تا بتوانند با استفاده از خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل حرفه‌ای، کسب‌وکارشان را توسعه دهند

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام ویستا، موبایلهای هوشمند بدلیل راحتی و سهولت در استفاده، محبوبیت چشمگیری در میان مردم پیدا کرده‌اند. شرکت نرم‌افزاری ویستا با داشتن کادری حرفه‌ای و باتجربه درزمینهٔ ساخت اپلیکیشن موبایل ،فرصتی را برای مشاغل گوناگون فراهم کرده تا بتوانند با استفاده از خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل حرفه‌ای، کسب‌وکارشان را توسعه دهند و مشتریان بیشتری را جذب کنند. تیم ویستا در هر دو زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید و طراحی اپلیکیشن موبایل ios خدمات متنوعی را ارائه می‌کند.

چه نیازی به طراحی اپلیکیشن موبایل هست؟

استفاده از روش‌های قدیمی برای فروش و ارائه خدمات به مشتریان، مواردی نظیر صرف شدن وقت و انرژی بسیار زیاد همین‌طور تحمیل شدن هزینه‌های جانبی بسیار را برای شما و مشتریانتان به همراه دارد. با توجه به اینکه کاربران امروزی تمایل دارند که کارهای روزمره خود را با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود انجام دهند و در زمان و هزینه‌هایشان صرفه‌جویی کنند، اهمیت طراحی اپلیکیشن برای خدمات‌رسانی بیش‌ازپیش نمایان می‌شود.

دسترسی آسان و سریع، ظاهر جذاب، پاسخگویی به طیف وسیعی از نیازهای کاربران و مواردی ازاین‌دست، از ویژگی‌های مثبت طراحی اپلیکیشن موبایل است. گوشی‌های هوشمند این قابلیت رادارند که در هرلحظه و زمان به‌صورت آنلاین به کاربران خدمات‌رسانی کنند. چه چیزی بهتر از این وجود دارد که بتوانید در هرلحظه از شبانه‌روز و بدون توجه به موقعیت مکانی مشتریان، به فروش و ارائه خدمات به طیف گسترده‌ای از کاربران مشغول باشید؟!

ساخت اپلیکیشن موبایل مناسب چه نوع مشاغلی هست؟

شما در هر زمینه‌ای که فعالیت دارید، می‌توانید به‌منظور رشد و افزایش درآمدتان، اقدام به طراحی اپلیکیشن کنید. برای مثال مشاغلی که به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و قصد دارند که خدمات خود را معرفی کنند و مشتریان جدید جذب کنند، همین‌طور کسب‌وکارهایی که دارای سابقه طولانی می‌باشند و به دنبال این هستند که فعالیت خود را گسترش داده و به طیف وسیعی از مشتریان خدمات‌رسانی کنند، می‌توانند با استفاده از خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل ارائه‌شده توسط تیم ویستا به این اهداف دست پیدا کنند. مشاغلی نظیر بنگاه‌های املاک، رستوران‌ها، انواع فروشگاه‌ها، مشاغل خدماتی و مواردی ازاین‌دست این فرصت رادارند که با داشتن یک اپلیکیشن موبایل حرفه‌ای به سودآوری بیشتری برسند.

طراحی اپلیکیشن موبایل خود را به ویستا بسپارید!

تیم ویستا باهدف کمک به رونق کسب‌وکار شما، درزمینهٔ طراحی اپلیکیشن خدماتی گوناگونی را ارائه می‌کند. این خدمات شامل انواع گوناگون اپلیکیشنهای متناسب با انواع مشاغل هست. نمونه‌هایی نظیر طراحی اپلیکیشن خدماتی، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب، طراحی اپلیکیشن سفارش غذا و موارد بسیار دیگر ازجمله این خدمات هستند. هدف اصلی مجموعه ویستا این است که بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان و کیفیتی بسیار بالا به مشتریان خود ارائه کند.

مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل توسط ویستا

طراحی اختصاصی:

با توجه به نوع فعالیت و درخواست کارفرما، تیم ویستا مناسب‌ترین اپلیکیشن موبایل را طراحی می‌کند. در مراحل طراحی اپلیکیشن به مواردی همچون ظاهر زیبا و کاربرپسند بودن، به وجود آوردن یک حس خوب در کاربر به هنگام استفاده، سهولت در دسترسی به امکانات اپلیکیشن ، کاربردی بودن و رفع نیازهای کاربران و موارد متعدد دیگر توجه می‌شود.

کد نویسی اختصاصی:

پس از مرحله تایید کردن نمونه اولیه اپلیکیشن، تیم فنی ویستا اقدام به کد نویسی اپلیکیشن خواهد کرد. در مجموعه ویستا اپلیکیشن های موبایل با استفاده از تکنولوژی react native تولید می‌شوند. ریاکت نی‌تیو قابلیت‌های بسیار بالایی در طراحی اپلیکیشن موبایل دارد.

مشاوره در انتخاب مناسب هاستینگ:

از تأثیرگذارترین مسائل در عملکرد فنی و کیفی اپلیکیشن موبایل ،انتخاب درست هاستینگ و سرور مناسب هست. به همین جهت تیم ویستا به‌منظور عملکرد هرچه بهتر اپلیکیشن ،به مشتریان خود مشاوره حرفه‌ای درزمینهٔ انتخاب‌هاست مناسب می‌دهد.

مشاوره اختصاصی مارکتینگ:

تیم مارکتینگ ویستا به‌منظور یافتن راه‌های چگونگی افزایش فروش و ارائه بهتر خدمات به کاربران خود، با توجه به شرایط بازار و فعالیت‌های رقیبان، مشاوره‌ای اختصاصی به مشتریان می‌دهد.

پشتیبانی رایگان:

پس از طراحی نمودن اپلیکیشن، تیم فنی ویستا به مدت یک سال و به‌صورت رایگان از تمامی مسائل فنی، امنیتی و ایجاد تغییرات، پشتیبانی به عمل می‌آورد. شما این اطمینان را می‌توانید داشته باشید که در تمام مراحل ساخت اپلیکیشن ،تیم ما پاسخگوی سوالاتتان خواهد بود.

مشاوره اختصاصی تیم ویستا

شما برای طراحی اپلیکیشن موبایل خود نیاز به مشورت با افراد متخصص و آگاه در این زمینه‌دارید. بدین منظور شرکت نرم‌افزاری ویستا با داشتن مجرب‌ترین مشاوران درزمینهٔ طراحی اپلیکیشن و ارائه مناسب‌ترین قیمت طراحی اپلیکیشن موبایل ، می‌کوشد که نقش تأثیرگذاری در رونق بازار و بهبود کسب‌وکار شما داشته باشد. شما می‌توانید با شماره ۸۸۵۵۱۴۷۰-۰۲۱ تماس گرفته و شرایط خود را با تیم مشاوران ویستا درمیان بگذارید و ثبت سفارش انجام دهید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =