کد خبر : 195629
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
-

الهیان: از باب احساس وظیفه در انتخابات ثبت‌نام کردم

الهیان: از باب احساس وظیفه در انتخابات ثبت‌نام کردم

به گزارش قائم آنلاین، زهره الهیان پس از ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات شرکت می کنم، اظهار کرد: بنا ندارم که مستقل در انتخابات شرکت کنم و اگر در لیست نیروهای ائتلاف انقلاب باشم در رقابت‌های انتخاباتی شرکت می کنم وگرنه

به گزارش قائم آنلاین، زهره الهیان پس از ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات شرکت می کنم، اظهار کرد: بنا ندارم که مستقل در انتخابات شرکت کنم و اگر در لیست نیروهای ائتلاف انقلاب باشم در رقابت‌های انتخاباتی شرکت می کنم وگرنه انصراف داده و از لیست ائتلاف حمایت خواهم کرد.

الهیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با شورای ائتلاف برای ثبت‌نام هماهنگ کرده‌اید یا خیر؟ بیان کرد: بله دوستان خواهش کردند که بنده ثبت نام کنم، بنده هم از باب وظیفه ثبت نام کردم.

نماینده مردن تهران در مجلس هشتم در پاسخ به سوال دیگری در مورد شفافیت مالی تبلیغات انتخاباتی گفت: در دوره های قبلی انتخابات نیز ستادهای انتخاباتی بنده مردمی شکل گرفت و هزینه‌ها متعارف بود و از هزینه‌های شخصی تامین شد؛ البته برخی از مردم داوطلبانه ستاد زدند و حمایت هایی انجام دادند. بنده تلاش کردم که هزینه های انتخاباتی ام به حداقل برسد و بیش از اینکه با پوستر و کاغذ تبلیغات داشته باشیم برنامه‌های خود را برای کارآمدی مجلس ارائه کنم.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی وضعیت متفاوت از انتخابات گذشته است. امروز در عصر فضای سایبر هزینه‌های تبلیغات به حداقل می‌رسد و از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و سایت‌ها می توان بخش مهمی از تبلیغات و معرفی کاندیداها را انجام داد.

وی تاکید کرد: ارائه برنامه از سوی نمایندگان بهترین تبلیغ است. ما در شرایطی هستیم که مردم خواستار کارآمدی مجلس هستند. مردم به دنبال نمایندگان کارآمدی هستند که بتوانند از حقوق ملت دفاع کنند. هر کاندیدایی که امروز به صحنه می‌آید باید برنامه برای کارآمدی مجلس آینده در دفاع از حقوق ملت ارائه دهد.

الهیان گفت: آسیب شناسی از وضعیت موجود مجلس اقدام مهمی است. باید نقاط ضعف مجلس فعلی را شناسایی کنیم و ببینیم چه علل و عواملی موجب شده که مجلس دهم در حمایت از حقوق ملت و کارآمد نیست و در راس امور نیست، ارائه راهبرد برای رفع این آسیب ها و نقاط ضعف بسیار مهم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 14 =