کد خبر : 195302
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
-

همایش آشنایی با دستیاری پزشک پژوهشگر برگزار می شود

همایش آشنایی با دستیاری پزشک پژوهشگر برگزار می شود

به گزارش قائم آنلاین، این همایش توسط دفتر استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه با همکاری وزارت بهداشت ویژه دانشجویان استعداد درخشان رشته های پزشکی و دندانپزشکی برگزار می‌شود. در این گردهمایی که با حضور دکتر حیدر زاده، مشاور معاونت تحقیقات و فن آوری و دبیر برنامه پزشک پژوهشگر از ساعت ۱۶-۱۴ روز ۱۷ آذرماه برگزار

به گزارش قائم آنلاین، این همایش توسط دفتر استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه با همکاری وزارت بهداشت ویژه دانشجویان استعداد درخشان رشته های پزشکی و دندانپزشکی برگزار می‌شود.

در این گردهمایی که با حضور دکتر حیدر زاده، مشاور معاونت تحقیقات و فن آوری و دبیر برنامه پزشک پژوهشگر از ساعت ۱۶-۱۴ روز ۱۷ آذرماه برگزار می شود، دانشجویان استعداد درخشان پزشکی و دندانپزشکی با شرایط و مشخصات دوره پزشک پژوهشگر آشنا خواهند شد.

دستیاران پزشکی و دندانپزشکی در دوره پزشک پژوهشگر علاوه بر آموزش بالینی در مقاطع تخصصی، فوق تخصصی و فلوشیپ، آموزش های تحقیقاتی لازم را دریافت کرده و همزمان مدرک دکتری تخصصی (Ph.D) را دریافت می کنند.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، متقاضیان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نشانی http://talent.sbmu.ac.ir مراجعه کرده یا با شماره‌های ۲۳۸۷۲۳۱۶ یا ۲۲۴۳۹۸۵۶ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =